Avatar billede luvstruck Nybegynder
22. februar 2001 - 13:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Unattended til 2000 Pro.

Hvordan kan det være at når jeg laver en unattended til 2000 og at den så kun læser engang i mellem af unattended.txt. F.eks. den går ikke videre når den spørger om licens. Jeg fadter det ikke, fordi den laver alt det andet selv. Tak for vis i nu vil hjælpe mig!
Avatar billede goulduck Nybegynder
22. februar 2001 - 17:56 #1
Og du har defineret licens på forhånd?
Avatar billede flwe Nybegynder
22. februar 2001 - 21:28 #2
Det lyder lidt skummelt...men jeg vil anbefale dig at benytte setup-manageren som ligger i deplot.cab filen på cd\'en. Den wizard sikre at der ikke er nogle stave fejl i unattended.txt
Avatar billede luvstruck Nybegynder
23. februar 2001 - 07:57 #3
flwe Jeg har brugt den, det er også et af de store problemer!
Avatar billede svein Nybegynder
23. februar 2001 - 10:53 #4
Check din unattended.txt for følgende verdi:

OemSkipEula = yes (for at skippe licens forespørgsel)