Avatar billede thorjak Nybegynder
09. juli 2004 - 19:03 Der er 6 kommentarer

rette navnet i documents and settings?

HAr igår skrevet et spørgsmål, om hvordan men rettede navnet på hvem der ejer computeren. men har lige opdaget at der også står hans navn i documents and settings på C: hvordan rettet man det, har prøvet rimelig mange ting.
Avatar billede buddy45 Juniormester
09. juli 2004 - 19:18 #1
Egenskaber for Denne Computer - Avanceret - i midten 'Brugerprofiler' tryk Indstillinger og slet den profil hvori navnet findes. Der oprettes en ny profil for hver bruger der logger på.
Avatar billede leif Seniormester
09. juli 2004 - 19:18 #2
Opretter en ny bruger med det rigtige navn og sletter den gamle !!!!
Avatar billede thorjak Nybegynder
09. juli 2004 - 19:22 #3
Kan ikke bruge nogle af jeres svar, har nogle instillinger som jeg meget gerne vil gemme. er der ikke en anden måde
Avatar billede daki Juniormester
09. juli 2004 - 19:52 #4
opret ny bruger.
log på med ny bruger (brugerprofil oprettes).
log af.
log på med administrator.
Egenskaber for Denne Computer - Avanceret - Indstillinger for Brugerprofiler.
Kopier profil fra gl. bruger til ny bruger. (Alle indstillinger overføres til ny brugerprofil).

husk at sættte visning af skjulte filer og mapper til.
Avatar billede cp1 Nybegynder
09. juli 2004 - 20:41 #5
jeg har en billed serie her http://firewalker.1go.dk/ChangeUsername/ (engelsk system)
de første 4 billeder hviser hvordan man gør det guiden fra bruger kontoer og billed nr 5 viser hvordan man gør det fra computeradministration ;)
Avatar billede cp1 Nybegynder
09. juli 2004 - 21:09 #6
en nem måde at åbne computeradministration på,fra kør skriv,compmgmt.msc