Avatar billede ibassens Nybegynder
22. februar 2001 - 13:28 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Intenetadgang i USA

Jeg skal til USA Mineapolis i en uge.
r det muligt at tømme min mailbox hos hotmail derudefra.
Findes der andre numre end mit normale nummer hos teledanmark jeg skal/han ringe til?
Avatar billede Diojr Praktikant
22. februar 2001 - 13:32 #1
Du kan checke din hotmail fra hvor i verden du end måtte befinde dig, det har INTET at gøre med hvorfra eller fra hvilket nummer du ringer til/fra
Avatar billede skott Nybegynder
22. februar 2001 - 13:32 #2
Hotmail kan du åbne fra en hvilken somhelst computer som er på nettet!
Avatar billede ibassens Nybegynder
22. februar 2001 - 13:36 #3
men vil gerne vide om der et opkaldsnummer når jeg slutter min bærbare til telefonnettet, så jeg ikke behøver at ringe hjem
Avatar billede handmade Nybegynder
22. februar 2001 - 13:37 #4
He, hvis du skulle komme en tur på Diamanten i Kbh., vil du se massevis af udlændinge sidde ved pc\'erne og tjekke post/maile dagen lang :-) - så det er no problemo
Avatar billede jjonsson Nybegynder
22. februar 2001 - 13:39 #5
Har du en hotmail konto kan du checke den hvor som helst du befinder dig i verden, og hvor der er internetadgang via en browser.
Ønsker du med f.eks. Outlook Express at tømme din postkasse hos TeleDK, så skal du fra din computer have Internetadgang. Har du Opasia abonnement er du automatisk tilmeldt roaming muligheden.
Tag et kig på denne side: http://www.opasia.dk/kundeservice/abonnement/info_roaming.shtml
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. februar 2001 - 13:40 #6
Hans problem nummer to går på hans opkaldsnummer, hvordan kommer han på nettet derovre?

Jeg vil umildbart gætte på at det er lettest at finde en computercafe, hvor du så måske må koble dig til eller leje en computer.

Men ellers er jeg lidt i tvivle om hvad TDC vil sige til et internetopkald fra USA
Avatar billede jjonsson Nybegynder
22. februar 2001 - 13:46 #7
Hvis du tager et kig på http://www.opasia.dk/kundeservice/abonnement/info_roaming.shtml
Så er det netop løsningen på hvordan han kommer på nettet derovre, som jeg også skriver !
Jeg har indtil flere kunder, som med success benytter GRIC tjenesten.... Det eneste det kræver er udover din egen computer (bærbar) en telefonlinie. Det er meget billigere end at ringe til et opkaldspunkt i DK.
Avatar billede jakoba Nybegynder
22. februar 2001 - 13:47 #8
På hoteller kan de nok fixe dig op med lidt internetadgang hvis du spørger i receptionen.
Hvis du skal bo hos nogen så spørg dem. His de ikke selv har adgang kender de utvivlsomt nogen der har.
Men husk at huske dit hotmail brugerid og password. Din autologin cookike bliver liggende hjemme på computeren i Danmark.