Avatar billede thorjak Nybegynder
08. juli 2004 - 22:45 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Forkert navn på på hvem der ejer notebooken

Hej jeg har lige købt mig en bærbar computer, men har et problem. Navnet som man skriver når man installere windows XP alså ikke brugernavn, men det andet.

Håber i forstår!!
Avatar billede victor-1 Nybegynder
08. juli 2004 - 22:50 #1
Jeg forstår ikke en yard af hvad du mener ?
Det er jo individuelt, hvilket navn man skriver - kan du ikke uddybe det lidt ?
Avatar billede cp1 Nybegynder
08. juli 2004 - 22:52 #2
måske ? det ka ændres her My Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion i nøglen "RegisteredOwner"
Avatar billede victor-1 Nybegynder
08. juli 2004 - 22:58 #3
"cp1"
Start -> Kør -> skriv "regedit" uden disse "" -> og så linien du skrev *S*
Avatar billede cp1 Nybegynder
08. juli 2004 - 23:17 #4
victor-1> selvfølgelig *S*
Avatar billede thorjak Nybegynder
08. juli 2004 - 23:25 #5
jepz i hvade ret både cp1 og victor-1 tak for det...
Avatar billede cp1 Nybegynder
08. juli 2004 - 23:29 #6
godt så lægger jeg et svar og det går jeg udfra at victor-1 osse gør ;)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
08. juli 2004 - 23:40 #7
Nej tak - ellers tak. Jeg var ikke selv kommet på det, men kunne se at det måtte være det "cp1" mente. Så pointene må tilfalde ham *S*
Avatar billede cp1 Nybegynder
09. juli 2004 - 19:23 #8
venlig ment information ;) for at acceptere et svar skal du makere navnet/navnene (i tilfælde af at der er flere du vil gi point,ska du vente med at acceptere til alle har svaret) og trykke på accepter :O)
Avatar billede cp1 Nybegynder
09. juli 2004 - 20:35 #9
tak for point ;)