Avatar billede foe Nybegynder
08. juli 2004 - 16:56 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

ASP programmør til færdigudvikling af webshop.

Vi er et nyopstartet firma, der har udviklet en hjemmeside.
www.gnuesport.dk

Siden er næsten færdig, men vores programmør er bakket ud inden færdiggørelsen.
Vi mangler at få selve betalings modulet til at virke. Det er et betalingsmodul fra Wannafind.

Det er et krav at du er +18, at du har 100% styr på ASP, Access databaser, SSL og CMS systemer. Du skal desuden have masser af tid, da vores produkter skal sælges i sommerperioden, DVS. NU.
Avatar billede triple-x Nybegynder
08. juli 2004 - 17:27 #1
Foe - skal det forståes på den måde man bliver fastknyttet programør hos jer, og derefter bliver betalt per måned, eller er det et enkelt betalings modul fra wannafind der skal impleteres i jeres nuværende shop, hvor man laver en aftale om en pris for denne opgave.
Avatar billede websam Nybegynder
08. juli 2004 - 17:56 #2
Hejsa,

I er velkommen til at kontakte mig på martin(a)newage.dk så er jeg sikker på at vi kan finde en løsning.

/Martin Overgaard
Avatar billede phylox2 Nybegynder
08. juli 2004 - 20:48 #3
Du kan alternativt til en freelancere tage fat i en virksomhed, der (måske) har større ressourcer til rådighed. Se evt. mere på www.anoa.dk
Avatar billede foe Nybegynder
08. juli 2004 - 23:00 #4
Jobbet er Freelance, dvs. lige så snart at betalingsmodulet kører, så er det ud af vagten :D

Og selvfølgelig vil vedkommende få penge for denne opgave, men det må vi snakke om face-to-face.
Avatar billede pfp Nybegynder
08. juli 2004 - 23:35 #5
Du er velkommen til at kontakte mig med mere information på peter@votus.dk
Avatar billede barkov Nybegynder
14. juli 2004 - 09:18 #6
Jeg stå også til rådighed hvis du skal have løst opgaven :)
consult@barkov.dk

Desuden ser det dog kun ud til at i mangler at få ordrenummeret med i formen til Wannafind for at det virker, og så selvfølgelig Ordrebekræftelsen hvis den ikke allerede er lavet.
Avatar billede di3h4rd Nybegynder
17. juli 2004 - 00:47 #7
mere info tak: gnu@gmx.net :)
Avatar billede foe Nybegynder
19. juli 2004 - 18:35 #8
hmm...vi har fundet en programmør...nu ville jeg gerne lukke spørgsmålet, hvis bare jeg kunne finde funktionen!?
Avatar billede foe Nybegynder
19. juli 2004 - 18:35 #9
hmm...vi har fundet en programmør...nu ville jeg gerne lukke spørgsmålet, hvis bare jeg kunne finde funktionen!?
Avatar billede foe Nybegynder
19. juli 2004 - 18:36 #10
kan da ikke være rigtigt at man skal SVARE på sit eget spørgsmål, for at kunne give pointene væk (til sig selv) og derved lukke spørgsmålet?!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. juli 2004 - 18:50 #11
jo det kan det. Markér dit navn og acceptér dig selv :))