Avatar billede elites Nybegynder
08. juli 2004 - 12:37 Der er 7 kommentarer

Dygtig web designer / flash programmør søges

Til et nyt site mangler vi det grafiske design (logo, mainopbygning (css), flash plakater ). Derfor søger vi en meget dygtig selvstændig freelance designer, der kan levere dette.

Pris. 15 - 20.000.

Mvh.
Henrik
Avatar billede kreativmedie Nybegynder
08. juli 2004 - 12:46 #1
Jeg kunne om muligt godt være interesseret. Har dog nogle yderligere spørgsmål. Har du en e-mail, er du på Messenger eller ICQ?
Avatar billede elites Nybegynder
08. juli 2004 - 12:52 #2
Du får min hotmail adresse, da jeg ikke vil have unødvendige mails på min firma mail. h_hinteregger@hotmail.com.
Stil endelig spørgsmål, men vedlæg også lige lidt reference materiale.

Mvh.
Henrik
Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2004 - 12:55 #3
Hej Henrik
Hvis du sender flere informationer vedr. projektet, krav og specifikationer, så strikker vi et uforpligtende tilbud og layout sammen.

Mvh, Michael
email@Flashfactor.dk
Avatar billede le_bon Nybegynder
08. juli 2004 - 13:46 #4
d!ktator, jeg kopierer lige din kommentar ind i min :o) :

Hej Henrik
Hvis du sender flere informationer vedr. projektet, krav og specifikationer, så strikker vi et uforpligtende tilbud og layout sammen.

Mvh. Simon
info@foobar.nu www.foobar.nu
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
08. juli 2004 - 18:31 #5
Hej 'elites'

Jeg har 4 års erfaring fra reklamebureau, som webdesigner/flashprogrammør/3D grafiker, inden jeg startede som selvstændig for et års tid siden. Du er mere end velkommen til at kigge i mit portfolio på www.larsholmgaard.dk - alt er lavet fra bunden, så det meste er grafisk muligt. Der har ikke været eksterne programmører, designere eller lignende ind over. Du er også velkommen til at sende en mail til mig, så kan vi tage en snak om det og finde ud af, hvad I ønsker på siden og dermed finde en pris + en deadline. Du finder kontaktoplysningerne på mit site.

God fornøjelse! :-)

Mvh
larsholmgaard.dk
Avatar billede doodoo Novice
15. august 2004 - 04:48 #6
Det lyder interessant....

msn2@doodoo.dk - msn
kenneth@doodoo.dk - mail
www.doodoo.dk - web

Arbejder til dagligt som Mediegrafiker i Haderselv, noget af mit arbejde kan ses på min side - dog ikke alt men kontakt mig så fremsender jeg mere hvis dette er ønsket.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
13. september 2004 - 11:18 #7
...lukketid?