Avatar billede audi Nybegynder
22. februar 2001 - 10:52 Der er 79 kommentarer

køb IKKE hos Data1000.!!!!

kig lige på www.data1000.dk køb den aldrig vare. jeg mister mine 1900kr. og fik aldrig varer. den lort....sig til alle jeres vennere. pas på ikke at købe den....
Avatar billede wisen Nybegynder
22. februar 2001 - 10:54 #1
Hvordan har du betalt ?
Avatar billede wikings Nybegynder
22. februar 2001 - 12:34 #2
Ja! Betal aldrig forud!! Pr. efterkrav,, er du i tvivl om du har fået det rigtige... Bed posthuset om at kontrolere varen, er det ikke det rigtige så lukker de kassen med tape hvor der står \"kontroleret af postvæsenet\" og retunerer det.

Jeg var en af de Idioter der en gang købte billig ram!! 2300 for 64 eller 128 mb. ;o)
Det var ikke andet end gamle printplader, med der fik jeg posthuset til at åbne den inden jeg betalte,, Heldigt for mig!!

Men tilbage til dig!! Hvad har du købt??
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
22. februar 2001 - 13:25 #3
ring til forbrugerstyrelsen og ekstrabladet :)
Avatar billede cvsac Nybegynder
22. februar 2001 - 13:49 #4
ja skriv til forbruger styrelsen for at få dem inddraget i sagen .. når du har skrevet til dem sender du det samme brev til Data1000 hvor du skriver at du har sendt en klage til forbruger styrelsen - det burde hjælpe på problmet .. (måske)
Avatar billede morten_b Nybegynder
22. februar 2001 - 13:56 #5
Det ser ellers meget professionelt ud...
Hvad gjorde de helt præcist?
Avatar billede xtom2 Nybegynder
22. februar 2001 - 14:17 #6
Avatar billede mjl Nybegynder
22. februar 2001 - 16:53 #7
Køb hos www.itbutikken.dk det kører bare i olie...
Avatar billede handmade Nybegynder
22. februar 2001 - 16:55 #8
Hallo audi!

Du bliver sg* nødt til at fortælle lidt mere :)
Hvad drejer sagen sig om? Vel ikke bare at svine en eller anden forhandler til?
Avatar billede audi Nybegynder
22. februar 2001 - 20:49 #9
ja jeg havde betalt forud på 1900kr. men data1000 siger aldrig har fået...banken siger at data1000 har modtage beløben..hvilken af dem har ret...jeg tror på banken mere end data1000..men har meldt til politi..men der er ikke bevis nok..så køb dog ikke derned.. så lig lige på hvad data1000 har på lager. næsten ingenting...www.data1000.dk
Avatar billede handmade Nybegynder
22. februar 2001 - 20:56 #10
Ja, men så må du holde fast i banken - de har da ansvaret for hvad der er flyttet ud af din konto og de har sendt videre, svjv. At firmaet muligvis hænger med r*ven i vandskorpen, er jo ikke det samme som at sige de er uærlige. Jeg tager meget sjældent webfirmaer i forsvar, meen..
Få fat i noget (gratis) netadvokatbistand og gå i flæsket på banken!
Avatar billede vladimirr Nybegynder
22. februar 2001 - 21:13 #11
Data1000 email er:
data1000@get2net.dk
Hvis der er andre der vil vide mere.
Avatar billede audi Nybegynder
22. februar 2001 - 21:18 #12
ja send bare en virus til data1000@get2net.dk
det ønsker jeg mest til julegave
Avatar billede vladimirr Nybegynder
22. februar 2001 - 22:25 #13
Det var nu ikke lige det jeg mente med at poste deres email.....
Avatar billede audi Nybegynder
22. februar 2001 - 22:27 #14
nejnej. det skal du hellere ikke gøre..det er bare mine tanke.. :-)
Avatar billede alamo Nybegynder
23. februar 2001 - 00:13 #15
Jaså - der kan man se, jeg kender IKKE Audi !!
Har ALDRIG talt med manden, og ved ikke af at jeg har solgt ham noget. Men jeg syntes han skal sende
mig en mail - eller ringe på 66.10.41.51 senest
SØNDAG 25.2.2001 da udskrift af denne side ellers vil blive overgivet til Politiet i Odense.
Sådan en gang pure opspind står jeg ikke model til. Er nogen i tvivl kan de jo kantakte nogle af
dem jeg handler med på QXL - også under Data 1000.
Hilsen Allan Larsen. Odense.
Avatar billede alamo Nybegynder
23. februar 2001 - 00:55 #16
Forøvrigt : Kan man egentligt modsige sig selv mere end denne AUDI - Han skriver \"IKKE BEVIS NOK\"
sikke dog en gang pladder - hvis han er i besidelse af en kvittering ( hvilket han til enhver tid kan få i sin bank - HVIS de har betalt ) er dette ifølge dansk lovgivning bevis nok til en bedragerisag hos KRIPO. Men det kan jo være han er modig nok til at komme med e-mail adr. og / eller telefonnr. OG SÅ LÆR DOG DANSK - MAND. Hilsen Allan data1000@get2net.dk tlf. 66.10.41.51 privat e-mail alamo@larsen.dk Fax 66.10.11.51 Er der mere du vil vide ??
Mit vare-sortiment bestemmer jeg vel selv - skal sådan en \"BIKS\" laves ordentligt, tager det tid, det er kun på opfordring den er åbnet nu.
Avatar billede wikings Nybegynder
23. februar 2001 - 02:04 #17
Alamo one,,, serve is over! ;o)
Avatar billede morten_b Nybegynder
23. februar 2001 - 22:57 #18
Jeg tror vist det her kræver en kommentar fra audi.....
Avatar billede mjl Nybegynder
24. februar 2001 - 09:27 #19
Har jeg forstået dette rigtigt, hvis jeg antager, at denne lille historie er opdigtet?

Man burde vel så, egentligt retsforfølge manden, idet historier som denne kan ødelægge folks forretning!!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
24. februar 2001 - 09:32 #20
kunne egentlig være interessant at høre hvad audi havde at sige til alamo? evt. en undskyldning hvis historien er opdigtet?
Avatar billede mjl Nybegynder
24. februar 2001 - 09:35 #21
Ja - mindst - det er jo rimeligt forfærdeligt, havd man kan udsætte folk for på nettet, hvis ikke man behøver beviser!!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
24. februar 2001 - 09:36 #22
præcis!
Avatar billede alamo Nybegynder
25. februar 2001 - 01:36 #23
For god orden skyld vil jeg lige oplyse at min omtalte netbutik først er åbnet officielt 18-2-2001 på opfordring fra Web-hotellet hos Synonym. Og mange af mine kunder der altid har spørgsmålet : Har du ikke en prisliste ??
Hvis denne AUDI havde bestilt noget ville han have fået denne ordrebekræftelse.

Allan Larsen,
Butiksnavn: Data 1000
Ordrenr.: 1
--------------------------------------------------
Du har købt følgende varer:
--------------------------------------------------
[B-2033] 1 * AMD Thunder 1100 (kr. 2458,00)                kr. 2458,00
-------------------------------------------------
Varetotal kr. 2458,00
Heraf moms kr.491,60
-------------------------------------------------
Betalingsmetode: Efterkrav indtil 5 kg.                    kr. 67,00
Bemærk: Husk postgebyr på 8.-
Leveringsmetode: Post Danmark  kr. 0,00
Fortrydelsesret: 14 dage
-------------------------------------------------
Ordretotal kr. 2525,00

Den har mærkværdigvis nok nr. 1 - det kunne jeg selvfølgelig selv havde rettet, men mon ikke en sådan udskrift samt kvitering fra banken ville holde i en retsag. ?? Det er for dumt af en person som Audi at komme med sådanne påstande, når de er så nemme at afvise, men det er måske en af den slags der ikke ved hvad de skal lave, så kan man jo altid genere andre. Der er bare det ved det, at dette er et enkeltmandsfirma, som betyder at jeg ikke gemmer mig bag nogen form for selskab, men hæfter personligt for enhver transauktion.
Hvis nogen er i tvivl om rigtigheden i denne ordrebekræftelse, er de velkommen til at \"prøvebestille\", blot anført \"testkøb\" i kommentar. Jeg skal nok kassere bestilling.
Det er ikke for at tærske langhalm i denne sag, men det kan bringe mit P-- i kog, når nogen slynger om sig med den slags, og jeg må jo ikke skrive at hvis jeg finder ham, kan hans mor ikke kende ham bagefter, så det lader jeg være med. Jeg har da selvfølgelig ikke hørt noget fra AUDI endnu. Hvis nogen vil se hvordan omdømme ellers ligger kan de jo prøve
http://www.qxl.com/cgi-bin/qxl.storefront/583026295/UserTemplate/80?sellername=Data_1000%20(61)&sellerid=8783987
som er adr. hos QXL. hvor folk uopfordret kan tilkendegive deres mening. DERFOR KAN HAN HELLER IKKE KOMME MED SÅDAN EN SVINESTREG, UDEN JEG FÅR BESKED MED DET SAMME. ( 12 timer ) Der er flere tusinde mennesker der kender min måde at handle på, og hvad jeg står for. Jeg sælger varer op til ca. 10.000.- der er forudbetalt, hvorfor skulle jeg så sætte noget på spil for hans lommepenge.
Det er ikke for at retfærdiggøre noget - MEN JEG ER STANGTOSSET OVER SÅDAN EN PÅSTAND, og løsten til at skrive på en helt måde presser på. Så det er hermed slut herfra, da det jo lader til at denne AUDI er kørt i garage. Det er jo så typisk, bare slynge noget ud, og så gemme sig. Men lad os se om det er en kylling eller der er nosser nok i ham til at komme med et dementi og en undskyldning. Hilsen Allan / Og JA - jeg ER vred. Finde HAM ?? Intet problem, har familie hos KRIPO i Odense, Eksperten har hans E-mail adr. derigennem finder vi hans Internet-udbyder som har hans adr. Såre enkelt.

Avatar billede audirs Nybegynder
25. februar 2001 - 10:42 #24
kære allan. du må pisse meget undskyld. jeg har lige se på din hjemmeside. så jeg kigger lige på at det var ikke dine som jeg havde bestilt varer. hvilken jeg troede at det var den som jeg havde betilt varer hos dig. nej det var ikk.. så tilgiv mig. også til allesammen som har skrevet i denne side. for jeg havde sendt forkert bankkonto...
jeg kan godt forstå at du er vred..ja jeg er selv et lort fyr. den som du skerv var ikke en amd T. 1100mhz... jeg siger til alle. UNDSkyld at jeg skrev sådan...hilsen audi
Avatar billede handmade Nybegynder
25. februar 2001 - 10:46 #25
audi og audirs - hvad er nu det for noget?

audirs er lige oprettet - er det samme person som audi eller hvad ?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
25. februar 2001 - 10:46 #26
audi=audirs?? sig mig, har du flere brugere? du har lige afsløret dig selv som fusker!
Avatar billede handmade Nybegynder
25. februar 2001 - 10:50 #27
Admin,
Kan du ikke fyre dette spørgsmål, der må sg* være en grænse for hvor \"Ekstra Blads\"-gtige vi skal være og hvor meget tid man skal bruge på den slags pjat!
Avatar billede audirs Nybegynder
25. februar 2001 - 10:50 #28
jeg er audi og har 2 bruger.
Avatar billede audirs Nybegynder
25. februar 2001 - 10:52 #29
som sagt har jeg undskylde jer.og det skal ikke gentage sig igen,audi
Avatar billede morten_b Nybegynder
25. februar 2001 - 11:38 #30
Jeg tror ikke audi og audirs er den samme...

Hvis du er, så skriv det med audi (uden rs)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
25. februar 2001 - 11:41 #31
audirs skriver jo lige at han er audi og har 2 brugere!
Avatar billede morten_b Nybegynder
25. februar 2001 - 11:46 #32
Ja, men jeg tror det er en der skriver det for at audi skal blive slettet for at have 2 brugere.

Men audirs kan jo modbevise mig ved at skrive som audi.

Eller han har måske \"glemt\" passwordet???
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
25. februar 2001 - 11:48 #33
hmm..sandt nok
Avatar billede handmade Nybegynder
25. februar 2001 - 11:50 #34
He he, en rigtig god efterligning af audi\'s stil, hvis det er tilfældet :))
Avatar billede audirs Nybegynder
25. februar 2001 - 11:54 #35
ja jeg har glemt min password. :-) detvar derfor jeg skrev audirs for at oprettelse så jeg kunne skrive den alt hvad det handler om...hilsen audi
Avatar billede morten_b Nybegynder
25. februar 2001 - 12:00 #36
Jeg er nu 100% sikker i min sag, audirs og audi er IKKE den samme person.

Audirs er endda ualmindelig dårligt begavet!!!
Avatar billede wikings Nybegynder
25. februar 2001 - 12:29 #37
He he,,;op
Avatar billede alamo Nybegynder
25. februar 2001 - 23:32 #38
OK - Audi, din dementi er modtaget, men jeg må konstatere at du er fuld af løgn. Dine forklaringer stemmer ikke overens, Banken kan ikke først påstå beløbet er betalt - og derefter, når de har lukket, finde ud af at det er fejlkonto, det bliver afvist med det samme. Men jeg håber du har lært lidt af dette. Hilsen Allan
Avatar billede morten_b Nybegynder
26. februar 2001 - 09:56 #39
alamo-> Audirs og Audi er ikke den samme person! Du har fået en dementi fra audiRS, en eller anden person der syntes det er sjovt at udgive sig for Audi. Dette er i hvert fald status indtil AudiRS kan bevise at han er den han udgiver sig for...
Avatar billede audirs Nybegynder
26. februar 2001 - 10:15 #40
morten b. kan du ikke læse alt hvad der står...
jeg er AUDI. er det feset ind??. så tro el. ej.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
26. februar 2001 - 10:30 #41
Jeg vælger IKKE at tro det, indtil du svarer med audi og ikke audirs.

At du har glemt dit password er en ELENDIG undskyldning, der findes nemlig en lille knap der hedder \"Har du glemt dit brugernavn/adgangskode\". Kan du gætte hvad denne skal bruges til???
Avatar billede morten_b Nybegynder
26. februar 2001 - 10:31 #42
Øhhh hvorfor står mit svar som _?????
Avatar billede audirs Nybegynder
26. februar 2001 - 10:45 #43
ja jeg har prøvet, men der kom ingen fra min email...så var jeg nødt til at oprettelse en ny..hilsen audi og audirs
Avatar billede bojohansen Nybegynder
26. februar 2001 - 18:28 #44
Ja --------->>> morten_b

Hvoffor står dit navn som \"_\"

Du kan jo kun du svare på?????
Avatar billede mjl Nybegynder
26. februar 2001 - 18:30 #45
Ups...
Avatar billede bojohansen Nybegynder
26. februar 2001 - 22:53 #46
Du kan jo kun du svare på????? = Det kan jo kun du svare på :-)

Skal vi ikke have en lille kommentar fra dig morten_b, vi skulle jo nødigt til at skrige ADMIN EN SNYDER
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
26. februar 2001 - 23:04 #47
SNYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYD
Avatar billede morten_b Nybegynder
26. februar 2001 - 23:14 #48
Skriv i bare til Admin så meget i vil, jeg har allerede snakket med dem angående denne lille bug jeg har fundet i Eksperten!
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
26. februar 2001 - 23:20 #49
Hvorfor angriber du os, i stedet for at fortælle hvad der gik galt....
Det virker yderst mistænksom!!!
eller hvad??
Avatar billede bojohansen Nybegynder
26. februar 2001 - 23:20 #50
Så må du jo lige poste den mail her, med hele meddelelses kilden inkluderet. Du kan bare udskifte dine ip nummere og mail adresse med \"xxx.xxx.xxx.xxx\"
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
26. februar 2001 - 23:21 #51
bojohansen............enig
Avatar billede morten_b Nybegynder
26. februar 2001 - 23:24 #52
Hvis jeg fortalte hvordan den lille bug opstod ville alle bruge den, så det har jeg valgt IKKE at gøre. Jeg har kontaktet Admin og satser på at han kommer forbi dette spørgsmål og bekræfter det jeg siger!

Indtil da må I jo bare tro på mig!

bojohansen -> Jeg vil af samme grund ikke poste min mail her.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
26. februar 2001 - 23:27 #53
Hmmmmmm.
Avatar billede halnet Nybegynder
26. februar 2001 - 23:28 #54
Kan kun støtte morten_b... ved at det er en fejl på eksperten!

- Anders
Avatar billede bojohansen Nybegynder
26. februar 2001 - 23:31 #55
Vi har heller ikke halshugget nogen endnu ;-)) derfor spørger jeg også efter en kommentar, morten_b er jo tilsyneladene en fornuftig bruger af stedet, og _ har jo ikke overført nogen point til ham nogen steder, så vi venter spændt på admins indlæg.
Avatar billede halnet Nybegynder
26. februar 2001 - 23:31 #56
Jeg (halnet) kommenterer som \"_\" - skulle jeg gerne i hvert fald ;o)

- Anders
Avatar billede morten_b Nybegynder
26. februar 2001 - 23:32 #57
Well, I didnt expect the Spanish Inquisition...
Avatar billede halnet Nybegynder
26. februar 2001 - 23:32 #58
hmmm... det gjorde jeg ikke... hehe

- Anders
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
26. februar 2001 - 23:33 #59
Hmmm har de mon allerede fået rettet det?
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
26. februar 2001 - 23:33 #60
hihi
Avatar billede halnet Nybegynder
26. februar 2001 - 23:34 #61
Jeg tror bare jeg gjorde det forkert...

- Anders
Avatar billede morten_b Nybegynder
26. februar 2001 - 23:35 #62
Nej, det havde de ikke!
:-)
Avatar billede morten_b Nybegynder
26. februar 2001 - 23:37 #63
Jeg kunne stadigvæk, så problemet er der endnu. Det ville godt nok også være mærkeligt hvis de fik det rettet så hurtigt!!!
Avatar billede halnet Nybegynder
26. februar 2001 - 23:39 #64
Det irreterer mig at jeg ikke kan... hehe

- Anders
Avatar billede halnet Nybegynder
26. februar 2001 - 23:46 #65
Nå, men jeg ved hvordan man skal... min computer duer vist bare ikke til det... hehe

- Anders
Avatar billede parazite Nybegynder
26. februar 2001 - 23:58 #66
For ligesom at bevise morten_b\'s uskyld skriver jeg da lige lidt for _. Watch this:
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
26. februar 2001 - 23:58 #67
Skulle altså virke nu - tadaaaaa... .oO(Og så virker det med garanti ikke! *LoL*)
Avatar billede parazite Nybegynder
27. februar 2001 - 00:00 #68
Se! Sesese! WooHoo! :o)
Avatar billede bojohansen Nybegynder
27. februar 2001 - 00:01 #69
He he Ok, uskylden begynder at regne ned over morten_b.
hold så op med at sidde og lege med kilden eller kagen, eller hvad det nu er i gør ;-)
Avatar billede handmade Nybegynder
27. februar 2001 - 00:03 #70
Med alle disse mails i min OE: \"køb ikke hos Data1000.!!!\" er der vist ingen fare for at jeg glemmer det...

Lidt uretfærdigt, han har jo ikke gjort noget forkert :)))
Avatar billede redbastard Nybegynder
28. februar 2001 - 11:37 #71
jeg synes det er lidt useriøst at true med politiandmeldese af en person som angiveligt ville have købt varer i hans firma,men ikke gjorde det
nu køber han ihvertfald ingenting der.
iøvrigt risikerer du selv at blive politiandmeldt for at opfordre din familie i kripo i Odense til at bryde loven(give dig fortrolige oplysninger,adresse osv.)især når vedkommende vil bruge oplysningerne til at skade folk fysisk
Der ungår begge to nok ikke ubetinget fængsel.
Jeg skal ihvert ikke handle hos Data1000 hvis man risikerer politiandmeldes hvis man brokker sig over betjeningen
butikken er sikkert god nok ,men manden bag er ikke hvis man tager udgangspunkt i hvad han skriver her.
hvad var det egentlig du ville melde ham for??
som jeg ser det har han ikke brudt nogen lov
hvorimod du indirekte fremsætter trusler om vold
Straffeloven §260 stk 2 og §266
Avatar billede alamo Nybegynder
28. februar 2001 - 15:23 #72
Redbastard, jeg tror ikke du læst teksten, da det er denne Audi, der påstår at han HAR købt og betalt for en varer han ikke har fået,(hvilket så var en anden butik ) at hans bank har overført pengene til min konto,(som så var en fejlkonto ) at han har meldt det til politiet,( som så ikke har bevis nok, trods evt. bankkvitto, og tilsendt ordrebekræftelse )Så derfor kan jeg også konstatere at Audi er fuld af løgn. Jeg har intet mod kretik hvis den er relevant, mit motto er \"hvis du er tilfreds, så fortæl det til andre, er du utilfreds, så fortæl det til mig\". Dermed mener jeg at det må være på sin plads at man får mulighed for at rette en evt. fejl,(som selvfølgelig kan ske for alle) inden noget lignende som dette sker. Det er vel også naturligt at man får lyst til at sende et \"krammehold\" ud til personer der kommer med sådanne beskyldninger. Men du er måske en af den slags der står model til alt. ?? Nej vel !! At jeg ville have kripo til at finde ham, var for en evt. erstatningsag, hvis der ikke kom et dementi.
At jeg så har familie der, er kun en fordel for hurtig ekspedition. Og hvis du ikke mener han gør noget ulovligt ved at fremsætte sådanne beskyldninger, der intet har med sandhenden at gøre, på et offentligt sted som dette, bør du nok rådføre dig med din advokat. Men nogle mennesker
kan jo en helt masse, sålænge de er anonyme. Det var nu også delvis ment som en illustration af, hvor enkelt det er finde folk, der tror de kan gemme sig. Men det \"så\" du vel heller ikke. Nu vil jeg bruge min tid på noget andet, det her er ved at blive for latterligt...

Avatar billede bojohansen Nybegynder
28. februar 2001 - 16:05 #73
Som et nu selvvalgt jury medlem i denne sag, vil jeg sige at jeg 100% forstår Data 1000\'s synspunkt i denne sag, da løse rygter kan få katastrofale følger for videre drift i hans forretning. En høne mistede en fjer og 2 sec. later havde den mistede dem alle.........
Om det er blevet rigtigt grebet an og skrevet på en juridisk rigtig måde (så man ikke forstår et eneste ord) vil jeg ikke blande mig i, men en reaktion fra data1000 er helt klart i orden og accepteret af mig.
1 tilfreds kunde fortæller det videre til 1. En utilfreds kunde fortæller det videre til ca. 17. I dette tilfælde er der potentiale for ca. 20.000
hvor mange tilfredse kunder skal der til før det er rettet op igen!!!!!
Avatar billede basoda Nybegynder
12. marts 2001 - 11:09 #74
KØB HELLER ALDRIG HOS MULTIMEDIA WORLD! DE ER FOR LANGSOMME!
Avatar billede redbastard Nybegynder
12. marts 2001 - 14:08 #75
Alamo
du kan ikke køre erstatningssag mod audi
det vil din advokat sikkert kunne fortælle dig
for det første handlede han i god tro,hvilket er en formidlende omstændighed.
for det andet er det ikke ulovligt at opfordre folk til ikke at handle hos dig.
og sidst men ikke mindst skal du kunne dokumentere et tab.
Jeg tror din advokat vil slå koldt vand i blodet og glemme det her.
og det med at Audi skulle have skadet din forretning er der vel ingen som tror på.
Det er dig der har skadet din forretning og ingen andre.
og lige en kommentar til at du vil bruge din tid på noget andet fordi det her er ved at blive for latterligt.
Det er dig der har gjort det latterligt
til sidst vil jeg lige opfordre alle ekspertens brugere til ikke at handle hos Data1000

slut herfra
Avatar billede alamo Nybegynder
13. marts 2001 - 01:59 #76
Ak-ja Redbastard, som forventet har du stadig ikke forstået en brik, JEG har ikke påstået at have haft tab p.g.a. Audi, men en løgnagtig beskyldning om bedrageri, DET reagerer jeg på, og det KUNNE jeg gøre noget ved. Min abekat - nej advokat elsker den slags. Trusler om vold ?? Det må stå for din fortolkning. Hvor folk vil handle, blander jeg mig ikke i, det er et rimeligt frit land vi lever i. Latterligt ? - Tjah - du har da bidraget med din part. Og skal man tage en opfordring alvorligt, bør den nok være rimeligt begrundet, ikke bare for at lege provo.  Sååhhhh...... Nå kaffe-pausen er forbi, så nu til det mere alvorlige.
Avatar billede djb Nybegynder
20. marts 2001 - 14:37 #77
Hej

Det er ALDRIG professionelt når en privatperson eller meget lille virksomhed (der generelt kun består af én person, nemlig ejeren). Desuden så er det et synonym-butiks-system hvilket også udstråler at man ikke har råd til at få lavet et design, og derfor er det MEGET stor risiko ved køb et sådant sted. Dog skal nævnes at der sikkert er nogle seriøse personer imellem, men generelt er det en bunke fuskere.

Min mening er, køb et professionelt sted!

Og som nævnt i de fleste indlæg, så synes jeg du skulle gå videre med det, det hører ingen steder hjemme!
Avatar billede bojohansen Nybegynder
23. juni 2004 - 00:29 #78
Er det lukke tid?
Avatar billede morten_b Nybegynder
25. juni 2004 - 12:55 #79
Bliver nok svært eftersom Audi har "glemt" sit password...