Avatar billede harryfink Praktikant
08. juli 2004 - 05:31 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Sony Ericsson T310 specifikationer

Goddag,

Jeg har researchet i timevis på Sony Ericsson T310 uden at få svar på følgende spørgsmål:

Har telefonen en kalender med påmindelser?

Sony Ericsson's eget website siger, hvis man kigger på siden med selve telefonen at den har en "Begivenhedskalender". Deres "Prøv telefonen" (Shockwave-demoen) virker ikke. (Hvis I ved hvor jeg ellers kan prøve den, så skriv gerne dette!)

Sammenligner man telefonen med f.eks. T610 eller T68i, så har begge disse "Kalender", men T310 har ingen.

Jeg har pt. en udmærket T65, men den er ved at være lidt gammel og slidt, men den har sin kalenderfunktion, som jeg nu ser som uundværlig. Sammenligner man den med T310 på dette website, har T310'eren igen ikke nogen kalender:

http://www.esato.com/phones/index.php/phone=75,cp=21

Men rundt omkring på alskens andre websites, har den en "Events calendar" - f.eks. her:

http://www.newworldtelnet.com/Sony_Ericsson_T310_GSM_triband_mobile_phone_cell_telephone.htm

Jeg er dybt forvirret - jeg vil ikke risikere at købe en telefon uden kalender af (minimum omtrent) samme slags som den T65'eren har!

Skelner man mellem "Begivenhedskalender/Events calendar" og blot en "Kalender/Calendar"? Hvis ja, hvori ligger den præcise forskel?

På forhånd tak for hjælpen! Forhåbentlig HAR telefonen kalenderen, og jeg kan få fingre i min nye telefon hurtigst muligt! :D

Venlig hilsen
Mikkel
Avatar billede harryfink Praktikant
08. juli 2004 - 05:44 #1
Tillægsspørgsmål:

Hvis der kræves firmware-opdatering for at der er en kalender, hvordan får jeg så opdateret telefonen?
Avatar billede cerb Nybegynder
08. juli 2004 - 10:25 #2
jeg vil mene du bør se bort fra denne og istedet købe en T610 eller T630. Der er en dejlig nem kalender i T610 som du kan smide aftaler ind i, endda aftaler ned på tidspunktet alarmen skal lyde. Som vidt jeg er informeret så er T310 en skrabet udgave af T610/T630
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
08. juli 2004 - 13:21 #3
Har selv en T310.
Der er kalender, med mulighed for påmindelser. (selvom jeg ikke selv bruger det)

Ellers en rigtig god telefon :-)
Avatar billede harryfink Praktikant
08. juli 2004 - 14:51 #4
Cerb> T310 er med al sandsynlighed en "skrabet" udgave af T610 - det er nok også derfor den koster enormt meget mindre, og det er derfor den er attraktiv.

Rune> Tak for hjælpen! :) Har man mulighed for at se en oversigt over ugerne, hvor ens aftaler og deres varighed så er illustreret grafisk? Eller er det blot en "huskeliste", som ikke er arrangeret i dage og uger, osv.?
Avatar billede cerb Nybegynder
08. juli 2004 - 15:01 #5
nu ved jeg ikke hvad du har af abbonement, men jeg har telia, og der har de lige kørt et tilbud, byt den gamle farve telefon og få T610 for 1 kr, jeg slap for at tegne nyt nummer da jeg havde telia i forvejen og bare fik det forlænget.
Avatar billede harryfink Praktikant
08. juli 2004 - 15:04 #6
Så er det en anden snak!! Jeg har også Telia! Hvordan benytter jeg mig af det tilbud du omtaler?? Jeg har som sagt en T65 - ville den kunne indgå i handelen?? :)
Avatar billede cerb Nybegynder
08. juli 2004 - 15:08 #7
Nu ved jeg ikke om tilbudet kører mere, men de har tit tilbud hvor man kan bytte en telefon og få en anden ganske billigt, du skal bare spørge om de ikke kan forlænge dit gamle nummer istedet for at få et nyt, du binder dig ganske vist 6 måneder mere. Det eneste der er af krav er at du har haft det gamle nummer mere end 9 måneder.

Så hop ned i din lokale telekæde og se hvad de har af tilbud.
Avatar billede harryfink Praktikant
08. juli 2004 - 15:12 #8
Okay! Vil jeg gøre! Tak! :)
Avatar billede cerb Nybegynder
08. juli 2004 - 15:16 #9
np :D
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
09. juli 2004 - 08:01 #10
Mht. visningen kan man vælge Dag, Uge eller Måned.
Dag visning er bare en liste
Uge vises grafisk
Måned er tallene 1-31, hvor dage med aftaler skrives med fed skrift.