Avatar billede Pawel Novice
07. juli 2004 - 22:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lav selv billedbank eller

Hejsa

Jeg var lige en tur i byen og så en fiks ting i bingo foto.
Det var en billed bank ved navn X's Drive II VP2060. Senere læste jeg på deres hjemmeside ( http://www.vosonic.com ) at man kan købe billedbanken uden harddisk. Det må jo næsten betyde at man selv kan putte en harddisk i. Størrelse Size:2.5 inch (2.5" HDD 9.5mm)

Er der nogen der har hørt om nogen der har leget/testet hvordan det gøres?
Man kan også købe billedbanken med harddisk. Jeg tror at prisen var 2600kr for en 40 GB i bingo foto.

Venlig hilsen
Pawel
Avatar billede prospero Nybegynder
07. juli 2004 - 23:40 #1
Hvis den bliver solgt uden harddisk, er det uden tvivl meget nemt at montere en.
I den slags ting plejer det bare at være en skrue eller to til at åbne kabinettet, montere disken i et stik, og samlekabinettet igen.

En god idé er at sammeligne prisen på den med harddisk, med prisen på den uden plus disken :-) Der er ofte stor forskel.
Avatar billede Pawel Novice
08. juli 2004 - 00:14 #2
Hæ, man kan købe en Vosonic X-Drive II VP2060 uden harddisk i Tyskland over nettet til 700 kr. Og så kan man smide en FUJITSU Mobile MHT2030AT 30 GB til 600 kr i. Så har man for 1300 kr en 30gb billedbank :)

Ikke ringe.
Avatar billede Pawel Novice
09. juli 2004 - 04:42 #3
hmmm, tid til at lukke og slukke