Avatar billede lunse Nybegynder
07. juli 2004 - 13:51 Der er 4 kommentarer

Job til hjemmeside

Til alle som er friske på at lave en hjemmeside som omhandler chatten ( www.chatisland.dk / www.vup.dk ) - Og kan finde ud af asp / php er meget velkommende til at skrive her hvis de har lyst til at give det en chance.

Mvh Frederik
Avatar billede webcreator Nybegynder
07. juli 2004 - 22:09 #1
Hej. Hvad går din opgave ud på? Vedligeholdes? Videreudvikling? Hvor meget arbejde ligger der i projektet? Hvad er lønnen? Hvor skal arbejdet finde sted? Er det geografisk fastlåst?
Avatar billede lunse Nybegynder
08. juli 2004 - 03:24 #2
Det er til en chat avis.
Det er frivilligt arbejde af folk der gider at lave noget sammen, snakke sammen og få lavet noget grineren sammen.
Avatar billede webcreator Nybegynder
08. juli 2004 - 11:19 #3
Ok. Det har jeg ikke lige lyst til :)
Avatar billede lunse Nybegynder
08. juli 2004 - 13:57 #4
Okay - Det er også helt fint.
Så må jeg bare håbe på der er nogle andre der har