Avatar billede ole-jensen Nybegynder
22. februar 2001 - 04:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Outlook Express 5.5

Jeg sidder med et lille problem at Outlook Express 5.5  kun henter de første 32 mail konti men jeg vil gerne have den kan hente op til 50 mailkonti når jeg trykker send/hent kan det evt. lade sig gøre ? da
jeg godt kan sende mail på de konti der er over de 32 og jeg kan godt hente mail på de konti der ligger over de 32 hvis jeg selv går ned at vælger en af dem.

Mvh.
Ole jensen
Avatar billede littlep Nybegynder
22. februar 2001 - 05:22 #1
50 mailkonti ??
Avatar billede ole-jensen Nybegynder
22. februar 2001 - 05:28 #2
ja da jeg har flere Webhoteler kørene hvor der er opsat en del emailskonti så der 50 stk eller flere ;)

MVH.
Ole jensen
Avatar billede littlep Nybegynder
22. februar 2001 - 05:33 #3
har du aldrig hørt om forward & alias ??
Avatar billede ole-jensen Nybegynder
22. februar 2001 - 05:40 #4
Jo men det kan jeg ikke bruge til noget da der er
25 pop3 e-mail konti med hver hotel så kan jeg lige så godt bruge dem istedt for alias og da der ikke er nogle sammen hænge mellem dem er det ikke løsning på det

MVH.
Ole jensen