Avatar billede fishbrain Nybegynder
07. juli 2004 - 00:34 Der er 8 kommentarer

Hjælp til køb af PC

Hej, er der nogle der kender nogle gode sider hvor man kan selv kan bestemme nøjagtigt hvad man vil have i af komponenter og så få dem til at samle det ? Lige som på www.midt-data.dk og www.shg.dk ? Kan bare ikke bruge de to sider da de har over 1 måneds leveringstid på noget osv. Meget gerne sider med store udvalg

Håber der er nogen der kan hjælpe mig, på forhånd tak!!
Avatar billede victor-1 Nybegynder
07. juli 2004 - 00:41 #1
Hvor bor du i landet ?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
07. juli 2004 - 00:51 #2
Avatar billede tubber Juniormester
07. juli 2004 - 03:09 #3
http://www.edbpriser.dk der kan du søge det ud....

Ellers http://www.bjtrading.dk
Avatar billede egidiussen Nybegynder
07. juli 2004 - 11:29 #4
Hejsa
Jeg er ret sikker paa at shg.dk er det bedste bud - hvis de har over en maaneds ventetid, saa tror jeg ikke du faar det hurtigere andre steder - hvad er det for hardware hvor der er saadan en lang ventetid paa?
Fordelen ved shg er, at de udover at samle computere, saa har de uden tvivl det stoerste udvalg af hardware her i DK.

Skipper
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
07. juli 2004 - 11:32 #5
Har du prøvet disse i Viborg?

www.prc-data.dk
www.itbutikken.dk
Avatar billede hyldez Nybegynder
08. juli 2004 - 01:01 #6
ja nemlig tubber..

Brug www.edbpriser.dk der finder du alt hvad du skal bruge..
Avatar billede victor-1 Nybegynder
20. juli 2004 - 10:48 #7
Det hele ville blive lidt sjovere, hvis opretter ville deltage lidt her ;o)
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
13. september 2004 - 11:20 #8
...fik du købt en pc fishbrain? Det er vist ved at være lukketid for spørgsmålet... ;-)