Avatar billede nielshjul Nybegynder
06. juli 2004 - 21:42 Der er 1 løsning

manglende lyd fra lydtemaer

Hej er der nogen der kan forklare mig hvor jeg skal finde løsningen på mit flg. problem.
lydtemaerne giver lyde fra sig når jeg er inde og vælge hvilken lyd jeg vil have på de enkelte ting F.eks modtage ny msn besked.
men de virker ikke ved normalt brug Dvs. ingen opstarts lyd osv.
Har lige skiftet Motherboard og opgraderet fra win 2000 pro til Xp pro. havde fejlen på det gamle system også.
så jeg regner med fejlen ligger i registerdatabasen men hvor !
Avatar billede nielshjul Nybegynder
11. juli 2004 - 20:14 #1
Det er måske lidt langt ude, men ULead DVD PictureShow 2.0 kan forårsage
problemet. læste jeg på en anden hjælpe site
hvor man så rettet fejlen med en patch fra ULeads hjemmeside.
"Fixes the problem that causes a Windows system sound failure after installing the program."
Så jeg vovet forsøget lavede et genoprettelse punkt i xp,installeret Ulead programmet ,genstarter computeren installere patchen og afprøvede lydende.
de fungerede fint så afinstalleret jeg Ulead programmet igen, rebootede og jeg havede lydende stadig. Hurra men en mærklig reparation.