Avatar billede drax Nybegynder
06. juli 2004 - 19:54 Der er 3 kommentarer

Startside som er umulig og ændre. www.hitsbar.com er der istedet.

Jeg har haft et stort problem med at jeg har en krævende startside. tror godt man kan kalde det en slags virus, min virus skanner ( norton 04 ) fandt den  første gang jeg lavede en fuld skanning, fjernede nogle filer, men den er der stadig, og den kan ik finde den mere, Og inde i internet settings ha den gjort sådan der hvor jeg skal rette er (read only) dvs. umuligt og rette derinde. Ved ikke hvad jeg skal gøre.

Tror jeg fik den ved at være på noget mirc search site hvor man søger efter warez, da det kom efter jeg lærte de sider og kende. Jeg har også prøvet med searh and destroy og ad-aware, de finder den heller ikke.

Selve siden www.hitsbar.com loader en masse gejl, ikke rigtigt nogle popups men kan se nede i hjørnet at det er en masse klik og scor point sider, dvs, de tjener godt på jeg sidder og har det som en startside jeg ik kan fjere, men nu skal den sgu væk.

Håber i kan give nogle ideer til at fjerne, evt. en løsning.

mvh. Daniel aka. Drax
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. juli 2004 - 19:57 #1
http://www.arlet.dk/spybothjt.htm

Kopier indholdet af loggen fra Hijackthis herind så kigger vi på den!

(husk også at køre spybot!)
Avatar billede resist Nybegynder
06. juli 2004 - 20:15 #2
Kør også lige denne engangsscanner, inden du kopierer en logfil fra HijackThis herind: http://www.mwti.net/download/tools/mwav.exe
Avatar billede resist Nybegynder
06. juli 2004 - 20:52 #3
Her er et direkte link til manualen for HijackThis: http://www.spywarefri.dk/hijackthis.man.htm