Avatar billede voodoo Nybegynder
06. oktober 1999 - 09:00 Der er 6 kommentarer

mus/hardware acceleration problem

jeg kan ikke køre med fuld hardware acceleration uden at min mus begynder
at markere mærkelidt. jeg tror at det er noget med mine targa musse driver hvad gør jeg.

De nye voodoo driver virker ikke, min skærm går i rød, når jeg bruger mit voodoo kort.
Avatar billede snowball Novice
06. oktober 1999 - 10:00 #1
Har du hentet den nyeste driver til din mus ?

Snowball
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 1999 - 14:47 #2
Der er flere spørgsmål om nogelunde samme problem, men hvis du har de nyeste drivere og der stadig er problemer foreslår jeg at du sætter hardware accelerationen lidt ned, det er ikke noget du vil mærke noget særligt til, men derimod vil din computer opfører sig ordentligt.
Avatar billede one Nybegynder
06. oktober 1999 - 21:48 #3
du kan jo også bare bruge  windows standart musedriver!

Andreas
Avatar billede voodoo Nybegynder
07. oktober 1999 - 12:06 #4
jeg kører med de nyeste driver, windows egene driver til s3 virge 4mb 375/385
Avatar billede fatboy Nybegynder
08. oktober 1999 - 23:07 #5
Det er min erfaring, at det næsten altid er bedst at bruge producentens drivere, også selvom windows protesterer. Så min forslag er.....
Avatar billede fatboy Nybegynder
08. oktober 1999 - 23:09 #6
Og så er der jo også lige det dér med s3 og woodoo.

www.3dfx.com kan du finde en patch, som er nødvendig, når man bruger de to sammen, men det ved du måske allerede..?!