Avatar billede zer Nybegynder
05. juli 2004 - 23:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hvor kan jeg finde drivers

det eneste jeg ved at der står en chip hvor der står

Intel
fw82801db
L2400272
sL66K
Avatar billede zer Nybegynder
05. juli 2004 - 23:30 #1
computern er en hp pavailion, hva ikk helt hav model nr.. ;/
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
05. juli 2004 - 23:33 #2
Her er nogle generiske drivere til det chipset. Prøver lige om jeg kan finde ægte hp-drivere.
http://developer.intel.com/design/motherbd/ad2/ad2_drive.htm
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
05. juli 2004 - 23:39 #3
Nederst på denne side er der en Chipset ID Utility [CHIPID.EXE] :
http://downloadfinder.intel.com/scripts-df/Filter_Results.asp?strOSs=All&strTypes=DRV%2CARC%2CUTL&ProductID=1043&OSFullName=All+Operating+Systems

Den kan identificere dit chipset, som jeg tror er et 845G.
HP laver ikke drivere til Intel Chipset. De hentes fra Intel, så for at være 100% sikker, så kør den utility, så du er helt sikker på hvilket chipset det drejer sig om.
Avatar billede zer Nybegynder
05. juli 2004 - 23:44 #4
okay tusind tak
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
05. juli 2004 - 23:47 #5
Velbekomme og takker for point :-)

Skal du bruge hjælp til at finde driverne, når du har identificeret chipset'et vender du bare tilbage *s*