Avatar billede et-eller-andet Nybegynder
05. juli 2004 - 21:46 Der er 4 kommentarer

program til at dele filer med

hej jeg skal bruge et program til at dele filer med min kammerat.... det skal ikke være kazaa el. lign. det er ikke nok med messenger p.g.a det er filer mellem 50-200 mb og det går forlangsomt der...
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
05. juli 2004 - 21:50 #1
Er du bag en router ?
Jeg tænkte på om det kunne være en mulighed at sætte en ftp-server op ?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
05. juli 2004 - 21:52 #2
Evt. Denne som jeg selv testede for ½ års tid siden. Den var ret nem at sætte op:
http://www.tucows.com/preview/195559.html
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. juli 2004 - 21:52 #3
Ftp er en udemærket løsning, skal det være decideret fildeling, så kunne du kikke på Limewire fra http://www.limewire.com den er ikke helt så behæftet med ulovligt skidt som mange andre
Avatar billede et-eller-andet Nybegynder
05. juli 2004 - 21:53 #4
ALT andet end ftp...... og ja jeg er bag en router