Avatar billede dmeyer Nybegynder
05. juli 2004 - 21:39 Der er 6 kommentarer

Driver til Win98 - USB pen

Når jeg forbinder min USB pen til min Win98 (dansk) maskine konstaterer Win98 at der er ny hardware, identificerer den som USB HDD, men kan ikke finde og installere drivere til den. Jeg har forsøgt at lade den kontakte Windows Update, hvor den ingen driver fandt. Jeg har forsøgt at lede i installationsfilerne til Win98 (foldernavn Win98) også uden held. Er der nogen der kender til denne detalje?
Avatar billede peet-49 Novice
05. juli 2004 - 21:45 #1
Der følger nomalt en cd med, der er driver til win98, men de kører vist kun på 98SE
Avatar billede bartfreak Nybegynder
05. juli 2004 - 22:37 #2
ellers kan være du kan bruge en fra denne site ?>>http://www.usbman.com/win98seusbguide.htm
Avatar billede jphansen Nybegynder
05. juli 2004 - 22:45 #3
Hvilken slags USB-pen har du?

Alle levrandører til USB-penne har driveren på sin hjemmeside!

/JPH
Avatar billede dmeyer Nybegynder
05. juli 2004 - 22:56 #4
Tak jp og peet - men det er en "noname" jeg har fået
Avatar billede bartfreak Nybegynder
05. juli 2004 - 22:59 #5
Avatar billede bartfreak Nybegynder
05. juli 2004 - 23:02 #6
blot et skud fra hoften..O)