Avatar billede ravnborg Nybegynder
05. juli 2004 - 21:18 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke tømme kamera

Jeg er lige pludselig løbet ind i det problem at jeg ikke kan tømme mit canon powershot a40 kamera mere.
Det har virket fint ind til idag. Kameraet virker fint, når jeg tilslutter det til computeren bliver det også fundet (jeg bruger XP) men når jeg så vil tømme det skriver pc'en at den ikke kan komme i kontakt med mit camera!!!

HVAD SKAL JEG GØRE??

Igår kørte jeg et program for at fjerne spyware, kan det være det??

Ravnborg
Avatar billede triple-x Nybegynder
05. juli 2004 - 21:29 #1
ravenborg - har du prøvet at slutte kortet i PCen via en kortlæser?
eller prøvet at formatere kortet på selve kameraet i menuen (hvis det er muligt i denne model)
Avatar billede ravnborg Nybegynder
05. juli 2004 - 21:32 #2
Jeg har ikke en kortlæser, Jeg kan let tage billerder og se dem på kameraet, men ikke få dem over.
Avatar billede triple-x Nybegynder
05. juli 2004 - 21:52 #3
har du installeret det rigtige software?
Avatar billede triple-x Nybegynder
05. juli 2004 - 21:52 #4
en anden ting er. skaf dig en kortlæser den koster omkring 100 kroner og det er godt givet ud.. man har tit problemer når man slutter kameraet direkte til computeren
Avatar billede ravnborg Nybegynder
05. juli 2004 - 21:56 #5
Kameraet er installeret.
Avatar billede konne Nybegynder
05. juli 2004 - 21:59 #6
hey!Det kan sagtens være spyware.Det program æder mange ting op,f.eks også homebanking filer m.m. Så installer cd en igen som noj fulgte med kameraet og det virker igen. Har selv CANON A70(godt CAM.), men åbner dog kun menuen "billeder"  under start og derefter pupper der et link frem, "overføre data/lyd". Så bruger ikke canon cd.
Avatar billede ravnborg Nybegynder
05. juli 2004 - 22:01 #7
Jeg har ikke cd'en mere :-(
Avatar billede triple-x Nybegynder
05. juli 2004 - 22:03 #8
ravenborg - køb en kortlæser og alle dine bekymringer er væk :)
Avatar billede ravnborg Nybegynder
05. juli 2004 - 22:12 #9
Jeg må se om de har en ovre på shell-tanken, for jeg skal bruge de billerde i aften
Avatar billede triple-x Nybegynder
05. juli 2004 - 22:14 #10
ravnborg - ahh okay.. jeg kigger lidt på nettet efter den software du muligvis skal bruge så, troede det var et gennerelt problem, undskylder
Avatar billede triple-x Nybegynder
05. juli 2004 - 22:18 #12
Avatar billede ravnborg Nybegynder
05. juli 2004 - 22:40 #13
Det er ok :-)
Jeg har prøver driverne, det hjalp ikke.
Avatar billede ravnborg Nybegynder
05. juli 2004 - 22:42 #14
Nu opgiver jeg for i aften. Og håber på held i morgen..
Avatar billede ravnborg Nybegynder
16. juli 2004 - 14:30 #15
Da jeg formaterede kortet, virkede det igen. Men jeg mistede mine billeder:-(