Avatar billede konne Nybegynder
05. juli 2004 - 20:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

topcom WBR611+wireless USB stick

Hej!
Jeg har d.d modtaget ovenstående produkt.Men jeg kan ikke få det til at fungere.Har installeret cdén som fulgte med USB stick.Følger installationsguiden til router.Jeg har sat IP oplysninger til at windows selv skal søge, men har også prøvet at give den en fast IP adresse. Manualen skriver at man skal åbne en browser og skrive en IP adressen og derefter skulle opsætningen til routeren komme. Men der sker ingenting.
har i nogen ideer til hvad jeg skal gøre for at få dette til at arbejde sammen?
Avatar billede konne Nybegynder
05. juli 2004 - 21:15 #1
USB stick er installeret og sender en gang imellem. Men den kan som sagt ikke finde min router. Har prøvet at lave en ,= start, kør, ipconfig /release . Det hjalp ikke. Jeg har stofa internet. Ideer modtages meget gerne fra alle de kloge hoveder.....
Jeg er snart vanvittig træt af dette.....
Martin!
Avatar billede konne Nybegynder
06. juli 2004 - 21:57 #2
den er klaret....så brug ikke tid på dette...!!!
Avatar billede kenp Novice
06. juli 2004 - 23:14 #3
så huske at ligge et svar, og accepter det selv.
Avatar billede konne Nybegynder
07. juli 2004 - 20:59 #4
ok, jeg skal jo lige være med på siden.....:)
Avatar billede kenp Novice
07. juli 2004 - 21:21 #5
det er bare helt i orden ;)