Avatar billede 4b4 Nybegynder
05. juli 2004 - 18:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvor bliver navnet af

I outlook indbakke listen.. hvordan kan det være at der kun står titlen på modtagne emails og dato, men ikke hvem de er fra?
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. juli 2004 - 18:05 #1
gå ind i Vis - Aktuel Visning - Definer visninger... her kan du redigere og dermed ændre hvad der vises. Du må have fået disablet fra feltet på en eller anden måde. Du kan herinde sål fra feltet til igen
Avatar billede rainbow Nybegynder
05. juli 2004 - 18:10 #2
prøv at venstreklik på bjælken med dato i outlook
ind under "kolonner"
flueben i "fra"
Avatar billede 4b4 Nybegynder
05. juli 2004 - 19:03 #3
buffer: smid svar
Avatar billede 4b4 Nybegynder
24. januar 2006 - 18:31 #4
lukker