Avatar billede mithon Nybegynder
05. juli 2004 - 16:10 Der er 1 løsning

Itunes kan ikke adde sange?

Jeg har installeret ipod, ikke fordi jeg kan lide det men fordi jeg vil have den til at sammenarbejde med min nye ipod, men så står jeg bare over for et lille problem når ejg prrøver at adde sange kommer de bare ikke ind på min playlist? jeg fatter ikke hvad der er galt?

plz hjælp hurtigt
Avatar billede mithon Nybegynder
05. juli 2004 - 16:11 #1
ved ikke hvad der skete men nu er de der undskyld ulejligheden