Avatar billede langebek Nybegynder
05. juli 2004 - 15:52 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

USB memory key

Hej eksperter.

Jeg har en standard Dell 64 mb key som virker fint på egen pc.
Jeg skal nu flytte data fra svigerfars computer til en bærbar, og da det kun er dokumenter og billeder ville jeg bruge USB nøglen.
Når jeg sætter den i hans pc vil den have installeret software til, men det findes da ikke vel? Burde den ikke virke på alle USB porte.
Kender i problemet, og kan det løses.
05. juli 2004 - 15:57 #1
Hvis Svigerfars PC kører Windows 98 eller ældre, skal der installeres en driver.
Jeg er ikke helt sikker på om det også gælder win98se.
Jeg har en HP branded key, og der var en driver CD med.
Avatar billede scb Praktikant
05. juli 2004 - 15:57 #2
Hvis det er 1.udgave af windows 98 på din svigerfars PC, så skal der installeres drivere.
-SCB
Avatar billede kasper.h Nybegynder
05. juli 2004 - 15:57 #3
Jo, der findes software til det. Især hvis det er en ældre version af windows, Windows 98 fx, så skal der installeres en driver.

Det har i øvrigt ikke noget med tynde klienter at gøre, men okay ;)
Avatar billede langebek Nybegynder
05. juli 2004 - 16:04 #4
Sorry med kategorien. Kunne ikke finde en der passede.
Ved i om jeg kan finde softwaren på nettet?
Avatar billede kasper.h Nybegynder
05. juli 2004 - 16:05 #5
hvad er det for et mærke/model?
Avatar billede langebek Nybegynder
05. juli 2004 - 16:09 #6
nøglen er en dell 64 mb.
Avatar billede kasper.h Nybegynder
05. juli 2004 - 16:14 #7
Avatar billede langebek Nybegynder
05. juli 2004 - 16:18 #8
Takker, der var den jo :-)
Avatar billede summer Mester
05. juli 2004 - 16:25 #9
I windows 98 skal du måske også en tur ind i bios og enable usb