Avatar billede vejmand Juniormester
05. juli 2004 - 12:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Pro-abonnement betalt over mobil?

Hej Eksperten.

Har set i et spørgsmål at man kan betale sit pro-abonnement over mobiltelefon.
Hvordan er det lige man gør det?
Avatar billede jesperhaun Nybegynder
05. juli 2004 - 12:39 #1
Klik på SMS og følg vejledningen. Det er meget nemt. Du indtaster dit nummer. Derefter får du en kode med SMS. Den taster du ind. Det er det.
Avatar billede exp Juniormester
05. juli 2004 - 14:30 #2
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. juli 2004 - 14:38 #3
ja det ER nemt - jeg gjorde det 1. gang jeg betalte (i øvrigt også eneste gang for det har været gratis lige siden pga. top 100 ;))
Avatar billede vejmand Juniormester
05. juli 2004 - 14:41 #4
Har prøvet og prøvet, men ku sgu ikke finde nogen knap hvor der står SMS.
Prøvede så med kun 1 måned, så er kom den knap frem!
Kan det ikke lade sig gøre med 6 mdr. eller 1 år?
Lidt træls hvis man ikke kan opnå rabat ved denne betalingsmåde.
Avatar billede jesperhaun Nybegynder
05. juli 2004 - 14:52 #5
Man kan desværre ikke betale større beløb via SMS. Derfor kommer SMS kun frem, når man vælger én måned.
Avatar billede vejmand Juniormester
05. juli 2004 - 14:55 #6
Okay, tak for det.
Så blev jeg så meget klogere  ;-)