Avatar billede kent18 Nybegynder
05. juli 2004 - 10:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Autoshare under opstart

Hejsa...
hvordan er det nu man fjerner autodeling på sine drev ($share), så de ikke automatisk bliver delt igen under opstart?

Jeg har søgt herinde i en time nu, og jeg kan ikke finde noget...
plzzz hjælp

P.S jeg kører win xp
Avatar billede AnyFellow Mester
05. juli 2004 - 10:36 #1
Gå ind i registreringsdatabasen med regedit og lav følgende ændring:

Find værdien AutoShareWks og sæt den til 0. Findes den ikke laver du den bare selv (Dword).

Værdien er her:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\LanmanServer\Parameters
Avatar billede kent18 Nybegynder
05. juli 2004 - 10:45 #2
yes det virkede =)
Smid den lige som et svar, så du kan få dine point :)
Avatar billede AnyFellow Mester
05. juli 2004 - 10:53 #3
Svar :o)