Avatar billede kejser$ Nybegynder
05. juli 2004 - 09:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Gpo til bruger/maskiner

Halløjsa alle

Hjælp, har netop sat en Win2003 server i luften, og lavet flere OU i Active Directory. Her er oprettet en Gpo for hver OU, men..... der er kun en GPO der virker på en bruger/maskine selv om de er fuldstændig ens opsat.
Er der et eller andet sted hvor der skal afkrydses i Win2003 for at det virker på flere brugere/maskiner.
Avatar billede serverservice Praktikant
05. juli 2004 - 15:17 #1
skal det forstå sådan at det kun virker for eet ou eller kun på een pc/bruger i et ou hvor der er flere brugere og pcér?
Hvis det kun virker for een pc/bruger og der er flere i samme ou må det være noget dns/ad-  hvilket betyder at brugerne slet ikke får nogen policy overhovedet?
Hvis det kun virker i et ou skal du for de andre oué enable "block inheritance"
Håber det er forståeligt...
Avatar billede kejser$ Nybegynder
08. juli 2004 - 10:31 #2
Halløjsa ALLE

Takker for hurtigt svar, men der var desværre kun en ting at gøre....nemlig at lave en helt ny installation af Win2003, så virker det hele.
Hvad fejlen var, er ganske ubekendt, men lige meget hvad jeg foretog mig så mislykkedes det.
Så mon ikke manden her er stødt på en BILL BUGS.
Avatar billede kejser$ Nybegynder
02. oktober 2007 - 09:18 #3
den