Avatar billede benjif Nybegynder
05. juli 2004 - 08:52 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

medtagelse af filer under compilering

Er der nogen der ved hvordan jeg kan få visual studio til at medtage xml og andre filer, som jeg har liggende i mit projekt så de bliver kopieret ud i nogen bestemte mapper (under debug kataloget) når jeg kompilere mit projekt. Så jeg ikke selv skal ligge og kopiere dem ud hver gang jeg har fortaget ændringer i mine filer?
Avatar billede finger Nybegynder
05. juli 2004 - 15:12 #1
under (project)-->properties-->build events-->post build events
kan du sætte en kopiering af dine filer op
Avatar billede benjif Nybegynder
05. juli 2004 - 15:44 #2
oki hvad skal jeg skrive der inde for at få den til at kopiere filerne ud. jeg kan ikke lige hitte ud af det kan du give mig et eksempel
Avatar billede finger Nybegynder
05. juli 2004 - 16:02 #3
copy c:\New.txt "$(ProjectDir)$(OutDir)"
Avatar billede finger Nybegynder
05. juli 2004 - 16:03 #4
hvis du markerer feltet til at taste ind i og trykker F1, så får du de mulige udtryk.
Kommandoerne er dem du kender fra DOS
Avatar billede benjif Nybegynder
05. juli 2004 - 16:05 #5
oki fint nok så siger jeg mange takker for hjælpen nu har jeg fået det til at virke