Avatar billede 0a0l0 Nybegynder
05. juli 2004 - 02:38 Der er 3 kommentarer

overfør biler fra spil til spil..

hej allesammen... ved ikk lige hvor jeg ska' placere det her spørgsmål... så håber det her er godt nok..

nå men nu til spørgsmålet...
sidder lige og skifter mellem at spille nfsu og vice city... men vil gerne ha' nogen biler fra underground sat over i vice city... men hvordan gør man og med hvilke programmer...

på forhånd tak...
Avatar billede Spotgun Seniormester
05. juli 2004 - 08:01 #1
Umiddelbart tror jeg ikke det kan lade sig gøre. Det er jo to vidt forskellige spil der er tale om.
Avatar billede 0a0l0 Nybegynder
05. juli 2004 - 10:14 #2
okay... men jeg mener bare at jeg har set at der er nogen der har overført biler fra grand turismo til gta 3...
Avatar billede franke81 Nybegynder
18. september 2004 - 01:24 #3
Jeg ved ikke hvor du kan finde linket til det MOD. men der findes et NFSU MOD til GTA vice city.