Avatar billede monie Nybegynder
04. juli 2004 - 19:40 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Konvertering af file med Basic-programmet.

I min fritid arbejder jeg med microprogramering PIC16F876
Har brug for, at kunne få en tekst Konverteres til *.PFL file
I BAsic programmet skulle det værer muligt at konverter filen.

Se her: www.sunwimd.dk/compile.jpg

Tekst file der skal Konverteres til *.PFL file er her:
www.sunwind.dk/2476.zip

Da jeg ikke er ejer af et BAsic-program håber jeg,
at der er en der vil hjælpe mig.
Min e-mail: mjs at nypost dot dk

Med venlig hilsen
Monie Jacobsen
Avatar billede monie Nybegynder
04. juli 2004 - 19:45 #1
Der er en fejl i linket derfor gentages denne igen.
www.sunwind.dk/compile.jpg
Avatar billede joern Nybegynder
04. juli 2004 - 20:04 #2
Hej.

Jeg har kigget kort på dit link, ikke din zip-fil.  Jeg tvivler på det er Visual Basic der refereres til.
Man kan lave strengbehandling og meget andet med VB, men man skal kende det format der skal dannes.  Hvis det er et kompileret format - noget med assembler - må der findes en passende oversætter.
http://www.powerinvestor.com/FAQ/How-do-I...Move-transactions-between-Portfolio-documents.htm

Er PFL blot et specielt dokument-format, kan du måske bruge notepad som nævnt i linket ovenfor - eller en anden ascii-editor.

M.v.h.  Jørn
Avatar billede joern Nybegynder
04. juli 2004 - 20:10 #3
Hej igen.

Jeg har på Google søgt på PIC Logicator programmer og bl.a. fundet dette link
http://www.economatics.co.uk/education/secondaryschools/designandtechnology/piclogicator/faqs.htm

Dér omtales PIC Basic, det må være det der refereres til i dit link.  Har du ikke noget manual til det 'legetøj' det drejer sig om.

M.v.h. Jørn
Avatar billede joern Nybegynder
06. juli 2004 - 23:34 #4
Nå Monie,  du ku' da godt svare.  M.v.h.  Jørn
Avatar billede monie Nybegynder
07. juli 2004 - 06:32 #5
Avatar billede joern Nybegynder
07. juli 2004 - 07:05 #6
Hej.

Jo, det billede har jeg set. Og nu mener jeg jo at spørgsmålet ikke vedrører Visual Basic.  Derfor spørger jeg ikke efter point, men opfordrer til at spørgsmålet lukkes her og stilles i en relevant konference.

M.v.h.  Jørn
Avatar billede monie Nybegynder
07. juli 2004 - 07:16 #7
Hej
Hvor mener du, det er merer relevant, at stille dette spørgamål.

Mvh
Mj
Avatar billede joern Nybegynder
07. juli 2004 - 08:04 #8
Hej.

Ja, såvidt jeg kan se, er der kun muligheden for "andre".  Kender du www.ing.dk ?
Dér er måske også mulighed for bistand.  På Ingeniøren har jeg fundet dette link
http://www.yabasic.de/    Men jeg tror det er PIC Logicator du skal have fat i.

M.v.h.  Jørn  - tak for point, det var ikke nødvendigt.  Jeg mangler ikke.
Avatar billede monie Nybegynder
07. juli 2004 - 08:19 #9
Hej joern

Mange tak for henhenvisningen til nogen der evt. kunne svare på spørgsmålet.

Mange tak!
Mvh
Mj