Avatar billede fencer Nybegynder
04. juli 2004 - 19:09 Der er 15 kommentarer

ASUS notebook blæser larmer

Hej Eksperter

Jeg har en ASUS L3800H, som når den står et stykke tid uden at blive benyttet (ca. 20 min vil jeg tro) begynder at larme voldsomt fra blæseren og derefter kan jeg ikke komme i kontakt med den, men kun slukke på afbryderen. Umiddelbart tror jeg det er et eller andet meddvalefunktionen....nogen der ved mere?
Avatar billede thc4230 Nybegynder
04. juli 2004 - 20:09 #1
jeg tror det er din blæser der er stået af
Avatar billede fencer Nybegynder
12. juli 2004 - 09:23 #2
Det er det så ikke - har været inde for netop at udelukke/blive undersøgt for dette
Avatar billede freehelp Praktikant
12. juli 2004 - 09:26 #3
Den trænger til at blive renset det er det eneste. Virker dette ikke skal du have en ny i. Reservedele til den fåes her

http://www.laptop4u.dk/reservedele.html
Avatar billede fencer Nybegynder
12. juli 2004 - 10:34 #4
Tak igen for det (næsten) samme svar; men den har som sagt været inde for dette (endda to gange) og jeg følger mig meget overbevist om, at dette ikke er tilfældet...
Avatar billede freehelp Praktikant
12. juli 2004 - 10:37 #5
Kan kun snakke ud fra egen erfaring. Arbejder med at teste dem til dagligt og kender fejlen. Men måske er det noget - det er ikke nemt at sige. IT kan ikke kategoriseres til en bestemt ting desværre :-)
Avatar billede freehelp Praktikant
13. juli 2004 - 08:29 #6
Godmorgen

Har du brug for mere hjælp??

//Freehelp
Avatar billede fencer Nybegynder
13. juli 2004 - 08:39 #7
Godmorgen - ja det synes jeg da; har jo ikke fået løst mit problem :-)
Avatar billede freehelp Praktikant
13. juli 2004 - 08:40 #8
Og du har renset den??
Avatar billede fencer Nybegynder
13. juli 2004 - 10:10 #9
Nej jeg har ikke - men har fået det gjort.

Jeg vil bede dig (og eventuelt andre) om at se bort fra denne mulighed, da den er udtømt; det er IKKE det, der er problemet. Eventuelt andre løsningsforslag er meget velkomne.
Avatar billede freehelp Praktikant
13. juli 2004 - 10:21 #10
Beklager så er jeg blank :-)
Avatar billede fencer Nybegynder
14. juli 2004 - 08:41 #11
Helt iorden - men tak for input´ene :-)
Avatar billede freehelp Praktikant
14. juli 2004 - 08:54 #12
Any time du :-)
Avatar billede freehelp Praktikant
29. juli 2004 - 08:19 #13
Er det ikke på tide vi modtager lidt feedback omkring problemet/eller problemet som ikke er der mere?????
Avatar billede freehelp Praktikant
25. august 2004 - 13:55 #14
Tiden er vist moden til lidt feedback eller en afslutning på spørgsmålet??
Avatar billede freehelp Praktikant
01. januar 2005 - 18:00 #15
Mon ikke du snart kunne finde udaf at få smidt feedback her, eller få spørgsmålet lukket!?