Avatar billede flemming-s Nybegynder
04. juli 2004 - 12:16 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Fjerne hotbar linje i IE

Hvordan fjerner jeg hotbar linje i IE permenent ?
Jeg har insaleret hotbar primært for at kunne bruge smilis . Og ønsker ikke alt det andet gejl der følger med . Bemærk at det ikke linjen i Outlook Expres jeg ønsker at fjerne !
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
04. juli 2004 - 12:19 #1
Du ved vel godt at hotbar er fuld med spyware. Den fandt 87 tror jeg det var på den alene ved mig!
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
04. juli 2004 - 12:20 #2
Du kan godt fjerne den, men jeg anbefaler det ikke, sig til hvis du vil have at vide hvordan! JEg anbefaler fjern hotbar!
Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2004 - 12:25 #3
HVAD HEDDER DEN LINIE tryk på wiew (vis)toolbar- her finder du navnet på den.
skriv så i kør
regedit
ctrl+f åbne søgefunktionen
infør så navnet på den linie heri og søg.
når den finder et sted hvor navnet på den stå sleter du den der.tryk f3 for at søge vidre.
genstart din pc og den skulle være væk
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
04. juli 2004 - 12:27 #4
Man skal lige passe på du ikke fjerner den toolbar i outlook samtidig
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
04. juli 2004 - 12:29 #5
Anbefaler

start > kør
skriv regedit
gå ad følgende sti
HKEY_LOCAL_MACHINE > SOFTWARE > MICROSOFT > INTERNET EXPLORER > TOOLBAR
Der kan du så fjerne den der sandsynligvis hedder hotbar!
Avatar billede glennpetersen Nybegynder
04. juli 2004 - 13:38 #6
Hvis du downloader Webroot Spy Sweeper, kan den fjerne Hotbar - sammen med en masse andet spyware. Du kan også finde en en hel del vejledninger ved at søge på "remove Hotbar" på Google - f.eks. her: http://www.pchell.com/support/hotbar.shtml
Avatar billede glennpetersen Nybegynder
04. juli 2004 - 13:42 #7
Hvis du downloader Webroot Spy Sweeper, kan den fjerne Hotbar - sammen med en masse andet spyware. Du kan også finde en en hel del vejledninger ved at søge på "remove Hotbar" på Google - f.eks. her: http://www.pchell.com/support/hotbar.shtml
Avatar billede flemming-s Nybegynder
04. juli 2004 - 13:54 #8
Jeg er pt. ikke intereseret i at fjerne hotbar. det er jo en amrikansk robot og når jeg har pop op stopper på synes jeg ikke umidelbart at jeg bliver generet af Hotbar. Jeg bruger selv http://www.spywarefri.dk/spywarefri-onlinescan.htm til at fjerne spywere -ganske go!!
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
04. juli 2004 - 16:20 #9
Som jeg sagde lidt før:

Anbefaler

start > kør
skriv regedit
gå ad følgende sti
HKEY_LOCAL_MACHINE > SOFTWARE > MICROSOFT > INTERNET EXPLORER > TOOLBAR
Der kan du så fjerne den der sandsynligvis hedder hotbar!
Avatar billede cp1 Nybegynder
04. juli 2004 - 18:54 #10
kig her hvad den lille fætter laver http://www.spywareguide.com/product_show.php?id=481
Avatar billede flemming-s Nybegynder
09. august 2004 - 15:41 #11
jeg ønsker ikke at fjerne hotbar - kun den reklame bar der er i IE. Den kan fjernes midlertidig ved at højreklikke, men næste gang jeg tænder pc'eren ¨å er den detsværre igen :o/
Avatar billede flemming-s Nybegynder
09. august 2004 - 15:42 #12
ups - så er den detsværre der igen :o/
Avatar billede cp1 Nybegynder
09. august 2004 - 15:50 #13
og det vil den blive ved med at være,det er et ad/spyware program og fungere netop sådan,så hvis du er glad for det må du leve med den ting...

"HotBar does track web site visits and also has an autoupdate feature that updates automatically. So there are both privacy and security concerns with this add-on program" http://www.pchell.com/support/hotbar.shtml
Avatar billede flemming-s Nybegynder
09. august 2004 - 22:23 #14
æv!!!