Avatar billede ellenje Nybegynder
04. juli 2004 - 10:29 Der er 8 kommentarer

fjernelse af pauseskærm

Hej. Jeg har ved et fejltagelse download noget til pauseskærmen, så kommer problemmet, jeg kan ikke fjerne den igen. Hvad skal jeg gøre for at fjerne den igen???

På forhånd tak..
ellenje
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
04. juli 2004 - 10:33 #1
Kan du ikke højreklikke skrivebordet, vælge egenskaber | pauseskærm og her sætte den til noget andet ?

Hvis ikke skal vi nok have at vide hvad det er du har downloadet.
Avatar billede mdj71 Nybegynder
04. juli 2004 - 10:35 #2
Du højreklikker på skrivebordet og vælger egenskaber, så er der et "faneblad" der hedder "pauseskærm", det vælger du, derinde kan du vælge hvilken pauseskærm du vil have eller om du overhovedet vil have nogen.

bagefter trykker du på "start" nede i venstre hjørne og vælger "kontrol panel, inde i kontrolpanel vælger du "tilføj og fjern programmer" og så kigger du efter den pause skærm du har installeret og trykker på "fjern" hvis du finder den.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
04. juli 2004 - 10:37 #3
Så må jeg vel hellere også lægge et svar
Avatar billede mdj71 Nybegynder
04. juli 2004 - 11:04 #4
hehe, vi har siddet og skrevet dem samtidigt, jeg var bare lidt langsommere end dig til at trykke på "send"
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
04. juli 2004 - 11:07 #5
Sådan kan det gå *s*
Jeg plejer altid lige at refreshe siden lige før jeg sender, netop for at undgå sådan noget.
Avatar billede durany Nybegynder
05. juli 2004 - 01:29 #6
F5 gutter F5 kan jeg kun sige til jer 2.. var nemlig ved at skrive det samme selv..  :p
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
21. juli 2004 - 08:41 #7
Fik du løst problemet ?
Avatar billede durany Nybegynder
23. december 2004 - 11:41 #8
ka vi få lukket?