Avatar billede noobie Nybegynder
04. juli 2004 - 10:12 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

iframe submit osv

Jeg har en iframe i dokumentet: C:/hej/index.html
Den iframe linker til dokumentet: C:/hej/login/login.asp
Hvor jeg har en form der skal gå over i en anden iframe i C:/hej/index.html

Den iframe hvor jeg har login.asp i heder "login" og den iframe hvor jeg gerne vil have resultatet af formen hedder "resultat"...

HVordan kan jeg gøre det?
Avatar billede noobie Nybegynder
04. juli 2004 - 10:20 #1
Jeg har sat point op til 100!
Det må gerne gå lidt hurtigt :p
Avatar billede noobie Nybegynder
04. juli 2004 - 10:28 #2
Jeg har lidt travlt.... Sætter op til 200!!! :0
Avatar billede noobie Nybegynder
04. juli 2004 - 13:04 #3
please svar....
Avatar billede roenving Novice
04. juli 2004 - 13:10 #4
target="resultat" ?-)
Avatar billede noobie Nybegynder
04. juli 2004 - 13:38 #5
... jeg troede ik det virkede.. hmm.. men tak.. svar tak... *forvirret*
Avatar billede roenving Novice
04. juli 2004 - 13:40 #6
Velbekomme '-)

Men behold nu selv de allerfleste point selv !-)

Allerede din oprindelige point-sætning var langt overdrevet, så udvidelserne har bare gjort det næsten grotesk !o]
Avatar billede roenving Novice
04. juli 2004 - 13:41 #7
;O)
Avatar billede noobie Nybegynder
04. juli 2004 - 13:41 #8
nej tak... du får dem.. jeg har entlig ikke så meget brug for dem...
Avatar billede noobie Nybegynder
04. juli 2004 - 13:42 #9
he he..
Avatar billede roenving Novice
04. juli 2004 - 13:52 #10
Forøvrigt opnår du nok en mærkelig reaktion ved at sætte pointtallet så højt ...

Selv reagerer jeg med at det lyder som en vild point-uddeleng, og jeg kan fortælle, at der gik næsten en time efter jeg havde åbnet Eksperten, før jeg overhovedet kiggede, for med et par indlæg, kunne det godt være, at jeg kunne hjælpe yderligere, men spørgsmålet var jo i gang !-)

-- og du kan også risikere, at nogen af dem, som måske kunne have hjulpet dig tidligere, ikke for alvor tør kaste sig over spørgsmålet, 'for det må da være svært' ...

-- og det på trods af, at mange spørgsmål netop ikke er svære at svare på -- når man først har forstået indholdet !-)

Men jeg vil så ikke genere dig med at lever pointene tilbage og mange tak for dem ;~}