Avatar billede zenit Nybegynder
04. juli 2004 - 09:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjemmeside med tabeller

Jeg vil prøve at lave en side vha. tabeller ligesom så mange andre sider.
Men jeg ved ikke, hvordan man laver en ny side, for hvis nu jeg laver en ny side så skal jeg til at bygge det hele op igen med menu osv osv.
Og hvis jeg nu engang ændre noget i menuen skal jeg vel til at lave om på ALLE siderne.
Hvordan gøres det automatisk, f.eks. ligesom her på eksperten.dk?
De opdaterer vel ikke manuelt deres 500.000 sider med spørgsmål manuelt, hvis de skal lave en ændring i topmeuen? ;)

Jeg håber at i forstår hvad jeg mener, ellers må jeg forsøge at forklare bedre.

På forhånd tak.
- zenit
Avatar billede keysersoze Guru
04. juli 2004 - 09:41 #1
en meget god ting vil være hvis du tager et kig på www.html.dk, www.activeserverpages.dk samt www.netcoders.dk - på de sider er der rigtig gode tutorials og artikler vedrørende en masse HTML m.m.

Til lige præcis dit problem er dette et rigtig godt sted at starte http://www.html.dk/artikler/00001/
Avatar billede zenit Nybegynder
04. juli 2004 - 19:30 #2
Jeg takker meget. Har prøvet hele dagen, men kunne ikke få det til at virke med SSI, men godt med JS :)