Avatar billede header Nybegynder
03. juli 2004 - 23:32 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Internet Explorer

Citat:
"Gå i Start -> Kontrol Panel -> Java Plugin og dobbeltklik. Vælg fanebladet Cache og klik på Clear. Nu har du renset Byte Verify's opholdssteder."

Hvis jeg ikke har noget der hedder Java Plugin i Kontrolpanel, hvordan tømmer jeg så "Cache"?

Citat:
"Hvis du ikke har Java plugin i Kontrolpanelet, så kan det være fordi du ikke har skiftet Microsofts Wirtual Machine ud med Sun Java."

Venligst en "oversættelse" af dette.
Avatar billede thedeathart Nybegynder
03. juli 2004 - 23:36 #1
Undskyld mange gange for off-topic.
men jeg synes at du bør læse dette:

http://www.newz.dk/forum/item/30303/
Avatar billede thedeathart Nybegynder
03. juli 2004 - 23:39 #2
og her er så en mulig løsning også:

http://www.wintip.dk/9x/trimning/ie_oe.htm
Avatar billede header Nybegynder
03. juli 2004 - 23:40 #3
Jeg er ikke med. Hvad vil du sige med det?
Avatar billede header Nybegynder
03. juli 2004 - 23:44 #4
?
Avatar billede thedeathart Nybegynder
03. juli 2004 - 23:49 #5
først indlæg: SKIFT BROWSER, eller blive hacket.
andet indlæg: muligt svar på dit problem.
Avatar billede header Nybegynder
03. juli 2004 - 23:51 #6
Jeg forstår ikke en dyt! Er det første en påmindelse om at huske at opdatere eller et forslag om at skifte browser - eller noget helt andet.

Det andet: ?

Jeg vil bare gerne vide hvor jeg finder denne mappe, så jeg kan slette indholdet. Intet andet!

Er mit spørgsmål af en eller anden grund dumt, ja så er det dumt. Der er MEGET jeg ikke ved om computer.
Avatar billede header Nybegynder
04. juli 2004 - 00:03 #7
Citat:
"Tøm dine Temporary Internet Files (Internet Explorer -> Funktioner -> Internetindstillinger -> Slet Filer. Derefter --- Gå i Start -> Kontrol Panel -> Java Plugin og dobbeltklik. Vælg fanebladet Cache og klik på Clear. Nu har du renset Byte Verify's opholdssteder."

Det er det sidste det handler om. Hvordan tømmer jeg denne, hvis ikke der er noget i Kontrolpanel der hedder Java plugin? Hvor finder jeg den pågældende mappe?
Avatar billede header Nybegynder
04. juli 2004 - 00:06 #8
Og hvis der er nogen der har lyst til at forklare mig det med Microsofts Virtual Machine og Sun Java, er jeg stadig interesseret.
Men det andet er vigtigere!
Avatar billede steen_hansen Forsker
04. juli 2004 - 00:28 #9
1. Hvis du har Java Plugin, skulle du kunne gå i Kontrolpanel og "clear'e" cachen. Cache er et lager til opbevaring af filer eller informationer.

2. Hvis du ikke har noget, der hedder Java Plugin i Kontrolpanel, er der ikke noget cache at tømme.

3. Hvis du ikke har Java Plugin i Kontrolpanel, er det fordi du istedet benytter Microsoft's produkt, der hedder Virtual Machine.

Du kan trykke på menuen "Funktioner" -> Internetindstillinger -> på fanebladet "Generelt" trykker du på knappen "Indstillinger" -> i det nye vindue trykker du på knappen "Vis objekter". Her kan du se hvilke plugins du har installeret i Internet Explorer.
Avatar billede header Nybegynder
04. juli 2004 - 00:50 #10
steen hansen > Præcis alt det jeg gerne ville vide!

Lige til sidst. Hvad er Virtual Machine helt præcist?
Avatar billede header Nybegynder
04. juli 2004 - 00:53 #11
Og er det en god ide at skifte den ud? Hvis ja, hvordan gør man det?
Avatar billede steen_hansen Forsker
04. juli 2004 - 00:56 #12
Microsoft's Virtual Machine er en komponent, som skal/kan benyttes til at få vist Java-appletter i MSIE. Du kan læse mere om det her: http://search.microsoft.com/search/results.aspx?st=b&na=88&View=da-dk&qu=Virtual+Machine
Avatar billede cp1 Nybegynder
04. juli 2004 - 00:57 #13
mon det sq være denne ting du mener http://firewalker.1go.dk/javacache.png
hvis ikke du har java-ikonet i kontrolpanel for du heller ikke boksen op

LÆG MÆRKE TIL TEKST NEDENUNDER ;)

for du en 404 fejl når du klikker på billed-linket så kopier linket ind i adr.-feltet og tryk enter, i stedet for at klikke på linket ;)
Avatar billede steen_hansen Forsker
04. juli 2004 - 00:57 #14
Jo, det er nok en god idé at gøre det, for det ser ud til, at produktet ikke bliver supporteret fra 30. september 2004.

Lægger et svar :o)
Avatar billede header Nybegynder
04. juli 2004 - 01:13 #15
Er det den der hedder Java VM (der er en del til download på deres side) jeg skal downloade?
Er Windows Virtual Machine noget der kan/skal afinstalleres først, eller erstattes den automatisk af den anden når man installere den?

Ja undskyld, men jeg har ikke en dyt forstand på det her!
Avatar billede cp1 Nybegynder
04. juli 2004 - 01:40 #16
den vi snakker om er Sun's java ka hentes her http://java.com:80/en/download/manual.jsp , der er to modeller en der blir installeret over nettet og en du ka hente og bruge igen sq det være
og den køre fint side om side med Windows Virtual Machine som er Microsofts java (har begge installeret uden problemer ;)
Avatar billede header Nybegynder
04. juli 2004 - 02:18 #17
cp1 > Tak!
Er ked af jeg ikke nåede at give dig lidt point også. Skal nok huske dig til en anden gang.
Avatar billede cp1 Nybegynder
04. juli 2004 - 02:45 #18
det er da helt iorden,er glad for at kunne hjælpe ;)