Avatar billede mansk Nybegynder
03. juli 2004 - 22:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Vedr. BattleField vietnam på 2 computere

Jeg har 2 stk. computere og 1 original Battlefield vietnam... Derudover har jeg en kamerat der har en original battlefield vietnam. Han skal på et tidspunkt have den installeret på sin egen maskine, men indtil videre vil han gerne kunne spille den på min nr. 2 computer. Så mit spørgsmål er; kan man installere spillet på min computer og spille på internettet, og så på et senere tidpunkt indtallere det på hans egen computer (og afinstallere det hos mig) og stadig spille det på internettet uden at det giver problemer med serienummeret???
Avatar billede andersenph Nybegynder
03. juli 2004 - 22:39 #1
Det kan du godt gøre. Du skal bare huske at afinstallere det på din maskine nr.2 INDEN han installerer spillet på sin maskine :O)
Avatar billede andersenph Nybegynder
03. juli 2004 - 22:40 #2
Så længe spillets origale key ikke er i brug mere end eet sted af gangen kan man godt flytte rundt på spillet til forskellige maskiner og det er fuldt lovligt
Avatar billede mansk Nybegynder
05. juli 2004 - 10:04 #3
Det lyder godt... takker...
Avatar billede andersenph Nybegynder
05. juli 2004 - 10:26 #4
Bare i orden. Tak for point :O)
Avatar billede killerfritten Nybegynder
06. juli 2004 - 18:47 #5
flere personer kan sagtens bruge den samme key på internettet. eneste problem = de kan ikke komme ind på samme bane. du kan sagtens beholde BF Vietnam på den anden og spille på nettet bare ikke på samme bane som din kammerat
Avatar billede andersenph Nybegynder
07. juli 2004 - 12:33 #6
De gider jeg ikke engang kommentere lovligheden af....