Avatar billede throwman Nybegynder
03. juli 2004 - 18:36 Der er 14 kommentarer

Formatering af HD

Jeg skal have formateret alt på min HD bortset fra en Mappe... Hvordan kan det lade sig gøre... Jeg har ikke nogle partentioner på HD'en... Og jeg har ikke en anden computer at gøre det fra... Kan det gøres fra DOs via en startdisk hvor man bare sletter alt bortset fra mappen.. ?

på forhånd tak
---Throwman
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. juli 2004 - 18:44 #1
Nej - det kan man ikke...

Du må flytte/copy indholdet i omtalte mappe over på et andet medie (Floppyer, Anden HD, USB stick, ... )
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. juli 2004 - 18:45 #2
Hvad er baggrunden for denne "skal have formateret alt på min HD" ?
Avatar billede throwman Nybegynder
03. juli 2004 - 18:50 #3
Vis du mener hvorfor jeg vil formatere... Så er det pga. Virus...
Avatar billede triple-x Nybegynder
03. juli 2004 - 18:52 #4
throwman - synes du skal oprette et spørgsmål i sikkeheds kategorien, hvor du fortæller du har virus, så vil en ekspert guide dig igennem og få slettet din virus uden formatering :)
Avatar billede feliz Nybegynder
03. juli 2004 - 18:52 #5
Hvad fylder den mappe du vil beholde ca?
Avatar billede throwman Nybegynder
03. juli 2004 - 18:57 #6
130 Gb :D
Avatar billede triple-x Nybegynder
03. juli 2004 - 19:07 #8
throwman . hehe ville nok hellere få fjernet virusen så :) for du får et problem med den mappe
Avatar billede triple-x Nybegynder
03. juli 2004 - 19:10 #9
majsmarken - han kunne også nøjes med at dele sin HD op i 2 drev
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. juli 2004 - 19:10 #10
... så du ka'

(gen)oprette spm under kat. http://www.eksperten.dk/spm/Sikkerhed/Virus/

eller

skaffe (=købe) ovenstående USB HD og copy dine data derover og derefter foretage formatering/instalation/osv...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. juli 2004 - 19:12 #11
... mappen's data skal jo på en eller anden måde over på et andet medie imens <throwman> foretager delningen...
Avatar billede triple-x Nybegynder
03. juli 2004 - 19:17 #12
majsmarken - ja rigtig nok, tænkte mere på hvis han nu alligevel formaterede og smed mappen ud, så skulle han huske at dele HD'en op så han næste gang ik begik samme fejl.

Men opret i sikkerheds kategorien som majsmarken henviser til og se om de ikke kan hjælpe dig
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. juli 2004 - 19:58 #13
trowman - husk at lukke når du har fået svar herinde. (ønsker ikke point)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
04. juli 2004 - 20:02 #14
<trowman>: Hvilken løsning stiler du så efter ?