Avatar billede mranderson Nybegynder
03. juli 2004 - 17:06 Der er 3 kommentarer

Bluetooth og Linux

Virker Bluetooth med Linux? I så fald hvilken version - overveje at skift til Linux.
Avatar billede paaskeland Nybegynder
04. juli 2004 - 16:27 #1
Jeg kender ikke det står til linux. Men jeg ved da, at man få det til køre under Linux.
Du kunne spørge eller evt. søge flere informationer om det i forumet på www.linuxin.dk
Avatar billede prospero Nybegynder
07. juli 2004 - 11:35 #2
Bluetooth virker med Linux.
Jeg bruger en af de små usb-bluetooth sticks til at sync min Ericsson T39 med Ximian, og det kører smertefrit.

Jeg bruger Debian med en 2.6.x kerne. Der skal lige hentes nogle utilities og kompiles support for bluetooth (og usb) i kernen så er man kørende.

Sig til hvis du vil prøve det så kan jeg finde nogle gode sites og evt. guide dig igennem det.

Mvh
  Casper A.
Avatar billede prospero Nybegynder
07. juli 2004 - 11:36 #3
Jeg bør nok lige nævne at bluetooth burde virke fint i andre distributioner også - jeg har bare kun brugt Debian.