Avatar billede dn-soroe Nybegynder
03. juli 2004 - 16:20 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2002 - outlook blokere adgang til vedhæftet fil

Outlook 2002 - outlook blokere adgang til vedhæftet fil. Hvor slår jeg det fra ??

mvh

Dennis
Avatar billede triple-x Nybegynder
03. juli 2004 - 16:22 #1
hvilken slags vedhæftet fil er det? outlook blokere blandt andt exe filer pga af fare for virus
Avatar billede triple-x Nybegynder
03. juli 2004 - 16:22 #2
hvis du ønsker at rette det kan det gøres på denne måde http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;290497
Avatar billede ini Nybegynder
03. juli 2004 - 16:25 #3
Det kan være fordi at størrelsen på den vedhæftede fil er for stor!!! Så kan man ikke altid åbne den! prøv at zippe eller på en eller anden måde gøre filen mindre, og så send igen! Filen skulle gerne kunne være på en diskette før man kan åbne den!
Avatar billede triple-x Nybegynder
03. juli 2004 - 16:26 #4
ini - dette problem kender jeg ikke til, har før sendt op til 20 mb over mail. men vil da ikke udelukke det kan være en fejlkilde.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. juli 2004 - 19:52 #5
Læs og (måske) brug noget herfra:
http://www.riversen.dk/?id=tips#outlook
Avatar billede triple-x Nybegynder
03. juli 2004 - 19:56 #6
majsmarken - det var da dejligt at se det på dansk også :)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. juli 2004 - 20:01 #7
... men bemærk advarslerne...
Avatar billede triple-x Nybegynder
03. juli 2004 - 20:04 #8
går ud fra dette var svar nok i spørgsmålet, ønsker ingen point /out
Avatar billede dn-soroe Nybegynder
05. juli 2004 - 10:32 #9
Mange tak begge to ! Så er der ikke noget at sige til at jeg ikke kunne finde ud af at slå det fra i Outlook.

Det er jo ellers en option i express udgaverne.

mvh

Dennis
Avatar billede majsmarken Nybegynder
05. juli 2004 - 10:53 #10
... men bemærk advarslerne... så er der ikke så megen 'beskyttelse' hvis du tillader 'rup og stup' igennem...
Avatar billede dn-soroe Nybegynder
05. juli 2004 - 10:58 #11
Jeg retter nok lidt i reg. filen. Så jeg stadig har noget beskyttelse.
Avatar billede dn-soroe Nybegynder
19. oktober 2004 - 15:40 #12
Hov burde I ikke have points ?