Avatar billede mikkel18 Nybegynder
03. juli 2004 - 14:35 Der er 11 kommentarer

problemer med internetside

Jeg spiller spillet lordsoflegend på www.lordsoflegend.com, men kan nu ikke åbne siden.... er lige flyttet så jeg ved ikke om det er pga. ny ip eller hvad. Jeg ville bare meget gerne kunne komme ind på den side igen. Har allerede oprettet et lign. spørgsmål, men fik ikke noget hjælpende svar. Plz hjælp mig i kloge experter.
Avatar billede iknowstuff Nybegynder
03. juli 2004 - 14:39 #1
får du blot timeout? hvad siger nslookup i en cmd-prompt?

nslookup www.lordsoflegend.com
Avatar billede mikkel18 Nybegynder
03. juli 2004 - 15:08 #2
siger bare the page cannot be displayed... som om siden var nede, men det er den ikke. Ved btw ik hvad cmd prompt er... er lidt noob :)
Avatar billede iknowstuff Nybegynder
03. juli 2004 - 15:10 #3
prompten får du ved start->kør->cmd
Avatar billede mikkel18 Nybegynder
04. juli 2004 - 00:27 #4
hmm får ingen hjælpende svar... pis
Avatar billede prospero Nybegynder
07. juli 2004 - 13:12 #5
Du har da fået et hjælpende svar. Du har fået at vide at du skal prøve at køre en nslookup i en commando promt, som du så har fået at vide hvor er henne.

Jeg kan så fortælle dig at siden i alle fald er oppe nu. Hvis du stadigt ikke kan åbne den, så check om du kan åbne andre sider end den, om andre computere hjemme hos dig kan åbne siden osv.

Dvs fejlsøg lidt, istedet for bare at sige "det virker ikke", og så brokke dig over at der ikke er nogen der giver dig et svar. Det er lidt svært at komme med gode råd, når vi ikke ved hvad du har prøvet og ikke prøvet...
Avatar billede mikkel18 Nybegynder
07. juli 2004 - 17:40 #6
well har prøvet alt. Ved godt siden ikke er nede, for alle andre end mig kan åbne den. Synes desuden ikke jeg får nogen information ved at køre en nslookup. Har oprettet et spørgsmål angående samme problem før, hvor jeg heller ikke fik den hjælp jeg ønskede, så det er ikke fordi jeg prøver at brokke mig, det er fordi jeg ærger mig meget over at der ikke er så mange der svarer. Jeg forstår nemlig ikke problemet selv og alle mine bekendte med forstand på computere har heller ikke set noget lignende. Kan åbne ALLE sider undtagen den. forstår det bare ikke og det irriterer mig gevaldigt efterhånden.
Avatar billede mikkel18 Nybegynder
07. juli 2004 - 17:41 #7
nslookup:
default server: ns3.tele.dk
adress: 194.239.134.83
Avatar billede prospero Nybegynder
07. juli 2004 - 23:02 #8
nslookup fortæller om din maskine kan finde en ip-adresse til siden. Når du taster en hjemmeside adresse ind skal den oversættes til en ip-adresse som computeren så kan bruge.

Det er interessant at du får adressen 194.239.134.83, for når jeg laver et opslag så får jeg adressen : 66.98.224.115. Det kunne tyde på at der noget galt i din ns opslag.
Prøv at åbne siden direkte på ip-adressen:

http://66.98.224.115

Hvis dét virker er det din dns der enten ikke er konfigureret ordenligt hos TDC, eller hos dig.
Avatar billede mikkel18 Nybegynder
08. juli 2004 - 11:37 #9
får også den samme ip som dig nu... lavede bare noget forkert før. Men ip'en virker stadig ikke.. ved ikke lige om jeg skal enable ip'en eller hvad pokker jeg skal gøre.
Avatar billede prospero Nybegynder
08. juli 2004 - 12:02 #10
Kan du åbne siden via det link det er i mit tidligere svar?
Avatar billede mikkel18 Nybegynder
08. juli 2004 - 12:03 #11
nej