Avatar billede Jesper Novice
03. juli 2004 - 04:39 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

5on5 bot

Jeg søger en 5on5 bot til irc (quakenet) som er klar til bare at blive sat online og så kører det bare.

Den skal kunne:

Admins only:
!start "præmie"
!stop
!admindel "team"
!adminadd "team" "person1" "person2" "person3" "person4" "person5"
!vinder "team"

Alle:

!add "team" "person1" "person2" "person3" "person4" "person5"
!del "team"  (kun personen som har added teamet)
!whois "team" (gir hvem der er på det team)
!teams (gir hvor mange teams der er added ud af hvor mange)

Har søgt på diverse sider efter et script som kan det - uden held - så nu spørg jeg så her i håb om der er nogen som har link til en som kan overstående - eller evt selv har en - eller på anden måde kan give en til mig.

Er selv ikke god nok til at lave det - så håber på noget hjælp udenfra

Takker på forhånd
Avatar billede tatziki Nybegynder
03. juli 2004 - 11:02 #1
Tror mange kodere (Da det er ret svært at lave sådan en bot.) vil se din irc kanal og se hvor seriøse og stabile er dvs. at i ikke bare lukker jeres organisation ned efter nogle uger. Og hvis i ikke er uoffcielle så er der måske nogle, ik for at lyde noobed, men se hvor mange idlers i har, og admins, sponsorater osv. Idlers kan måske lyde lidt noobed. Jeg kan ikke rigtig lave det, men gl i fremtiden!
Avatar billede Jesper Novice
04. juli 2004 - 02:29 #2
Jeg er godt klar over at der er mange som vil se noget først - men jeg ville også være glad og tilfreds hvis jeg bare kunne få en gamle brugt en. :P
Avatar billede tatziki Nybegynder
04. juli 2004 - 12:36 #3
Og så hører topic'et nok hjemme i 'IRC' og ikke mIRC.
Avatar billede Jesper Novice
04. juli 2004 - 22:58 #4
det er så ikke korrekt - da jeg så vidt muligt gerne vil ha den som et mIRC script
Avatar billede tatziki Nybegynder
06. juli 2004 - 14:11 #5
Alle irc-klienter er skrevet i samme sprog, så nej det gør det ikke. hvis du proppede et script ind i et anden klient ville det ikke gøre nogen forskel end i mirc. Men hvis det er en 'bot' skal den jo heller ikke køre i mirc, men fx. egg- eller windrop.
Avatar billede knocker Nybegynder
29. juli 2004 - 14:06 #6
Hey :)

Er der noget i det, til den som koder det? Jeg kan sagtens lave det, men vil så gerne understrege, at jeg ikke er fan af at spilde min tid, hvis du kan følge mig.

Og til tatziki, så kan du sagtens køre en mIRCBot .. Jeg koder personligt kun i mIRC, og holder mig langt fra eggy's o.l., da TCL er så buggy. :)
Avatar billede nyhuus Nybegynder
10. november 2004 - 01:23 #7
try www.2tm.org de har 5on5 og 2on2 bot :)
Avatar billede sparki Nybegynder
23. april 2005 - 15:41 #8
kontakt mig på anders@sparki.dk så kan vi måske finde ud af noget :)
Avatar billede knocker Nybegynder
23. april 2005 - 18:44 #9
Måske på tide at lukke spørgsmålet? :) Snart et halvt år gammelt.
Avatar billede Jesper Novice
01. oktober 2005 - 22:20 #10
Havde glemt min profil her på eksperten, men har givet point til dem som har lagt et svar, har desværre ikke brug for svaret længere da jeg valgte selv at kode den