Avatar billede webmorten Nybegynder
21. februar 2001 - 17:31 Der er 10 kommentarer

Det nye SOL.dk-design

Hej med jer.

Hvad synes I om SOL.dk\'s nye design og struktur? Er det bedre end før? Hvordan er det i forhold til konkurrenterne?
Avatar billede blood Nybegynder
21. februar 2001 - 17:32 #1
Jeg kunde bedere lide som som den var lige da siden kom
Avatar billede sesam Nybegynder
21. februar 2001 - 17:33 #2
Ligner til forveksling opbygningen af www.1klik.dk
ellers ok design
Avatar billede gibson Nybegynder
21. februar 2001 - 17:33 #3
Jeg mener det er trist og kedeligt. Min kæreste som har mail hos sol viste mig designet fordi hun skulle se hvor kedeligt det var...hun havde ret - trist og kedeligt...!
Avatar billede lens Nybegynder
21. februar 2001 - 23:54 #4
Jeg synes at det er ærgerligt at en side, hvis primære formål (i hvertfald for mig), er at informere, spilder pladsen på store hvide områder og \"smartass dillerdaller\". Før i tiden var siden måske knap så flot, men den var mere funktionel i mine øjne, og det synes jeg at der er mange sider der glemmer. - Altså at de fleste besøgende kommer for at hente information - ikke for at vente i evigheder på ligeyldiger ikoner og deslige.
Avatar billede kapla Nybegynder
22. februar 2001 - 08:37 #5
Det er da grimt jeg kunne bedre lide det gamle design
Avatar billede coinz Nybegynder
26. februar 2001 - 16:00 #6
Det ligner som sesam har sagt 1klik.dk skulle jo helst ikke bite vel?? Synes det er utrolig kedeligt hold jer til det gamle.
Avatar billede webmorten Nybegynder
01. marts 2001 - 13:47 #7
Jeg synes ikke rigtigt, I tager stilling til, hvordan det nye design er i forhold til konkurrenterne (de andre portaler). Er der ingen, der har en holdning til det?
Avatar billede gibson Nybegynder
12. april 2001 - 07:40 #8
Kan det ikke være lige meget om det er næsten lige så grimt som opasia og jubii ? Sålænge det ikke er pænt? Farverne er kedelige, man skulle tro en flok mænd har lavet det ;-)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
12. april 2001 - 08:00 #9
gibson>Enig, mange mænd har ingen grafisk sans. Det er en af grundene til at flest kvinder er ansat i reklamebranchen. Hvis SOL skal overleve i fremtiden,så bliver de nød til at satse på professionelle grafikere.

/per
Avatar billede haolan Nybegynder
21. juli 2003 - 21:17 #10
forfædelig rodet