Avatar billede brownghost Nybegynder
02. juli 2004 - 16:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

TS (Terminal service) hvorfor kan vi kun være 3 online

Tja jeg ved ikke hvorfor. men når vi remoter vores server kan vi kun være 3 inde max :( tror da jeg installeder den at jeg fik skrevt 3 i stedet for 10, kan jeg rette det et sted?

så vi kan være 10 remote sessions online på lortet ??

takker :)
Avatar billede Slettet bruger
02. juli 2004 - 16:54 #1
hej !
fandt dette:
tryk på start-øverts er der MANAGE YOUR SERVER
UNDER TERMINAL SERVER klikker du på open teminal server configuration
under connektion højre klikker du med musen  -  på rdp-top  tcp    microsoft rdp-5.2  -    vælger properties - i dennne menu finder du så network adapter
håber det er rigtigt for så er det mit første support til windows 2003 server....
Avatar billede buddy45 Juniormester
02. juli 2004 - 18:10 #2
Det kunne tyde på at I kører i Administration Mode hvor man normalt kun kan være 2 på af gangen. Skift til Application mode.
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;306626
Avatar billede brownghost Nybegynder
02. juli 2004 - 21:36 #3
takker, det var det... nå det skifter jeg ikke, for det går ud over performance hvis man vælger det aqpp mode.. :(
Avatar billede truelz Nybegynder
03. juli 2004 - 22:17 #4
Performance vil ikke svækkes væsentligt ved 10 brugere, jeg har set TS'ere med mange flere samtidige logons. Men det vil køre væsentligt mere flydende, og nok også kræve noget mere netkort end du bruger nu. Men et alm. 100Mbit netkort i en P4 computer burde sagtens kunne klare din opgave uden at halte.
Avatar billede brownghost Nybegynder
05. juli 2004 - 09:43 #5
tak, holder mig til det som det er nu.. vi skal aligevel snart upgrade til 2003 server :) så ser jeg på det..
Avatar billede citrixkonsulenten Nybegynder
04. august 2004 - 18:14 #6
skal blot være opmærksom på at I skal købe TSCAL licenser i applications mode...