Avatar billede einstein_jr. Nybegynder
21. februar 2001 - 17:22 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Kvinder

Er det muligt for mænd at forstå kvinder? Hvis det er... hvordan?
Avatar billede sesam Nybegynder
21. februar 2001 - 17:24 #1
Ja luk øjnene og skru højt op for musikken så du ikke kan høre hvad de siger...
Avatar billede jimsim Nybegynder
21. februar 2001 - 17:25 #2
øhh...nej
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
21. februar 2001 - 17:26 #3
Hvorfor syntes du, at dette ellers så dybsindige spørgsål hørte bedst hjemme i kategorien Access?
Avatar billede nomiz Nybegynder
21. februar 2001 - 17:27 #4
;-)
Avatar billede blazer Nybegynder
21. februar 2001 - 17:29 #5
skær din diller af..så giver alt pludseligt mening!
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
21. februar 2001 - 17:29 #6
Find en kvinde der kan lave en meget kompleks Access-database - hende ville man da kunne forstå, eller............

Helt ærligt, der skal mange flere point på bordet for den slags svar - det er jo en af livets største spørgsmål!
Avatar billede microtec Nybegynder
22. februar 2001 - 00:24 #7
fra einstein_jr >> Du har måske ingen \"Access\"? Tja, sådan er det ca. hver 4 uge med kvinder :o)
Avatar billede ikuyucu Nybegynder
22. februar 2001 - 08:56 #8
Hej einstein_jr.
Du skal IKKE tro på nogen som heslt der mener at det er muligt for mænd at forstå kvinder. Det er en FYSISK umulighed. Det burde DU netop vide, selv Einstein kom til samme konklusion. Grunden er at kvinderne mener at vi skal vide hvad der foregår inde i hovedet på dem, så de snakker i koder. Da vi så ikke kan finde ud af hvad de mener så bliver de sure. Hvis du prøver at gøre det samme får du at vide at du er dum i hovedet og at du ikke kan finde ud af kommunikere. Kvinder har desværre ingen logik.
Avatar billede microtec Nybegynder
22. februar 2001 - 09:08 #9
Lad dog være med at give \"Svar\" på denne type spørgsmål. I risikerer at blive hængt ud for snyd, hvis einstein_jr accepterer jeres svar. Nøjes med en \"Kommentar\" :o)
Avatar billede moses Praktikant
22. februar 2001 - 12:22 #10
Hvis nogen kender til \"Hitchhikers Guide to the Galaxy\", så ved i også, at manden fra jorden ikke kan forstå alle sprog i universet, men at han benytter sig af en \"BlopFish\". En lille sød fisk, som man stopper ind i øret med halen forrest, hvorefter fisken opsamler tale af enhver art og konverterer dem til dit eget sprog !!!

Det er den helt korrekte løsning for at kunne forstå fremmede væsner.

Et lille tip til manden:
Lad være med at ærgre dig over, at kvinden siger, at du er dum, men tag istedet for til efterretning, hvad hun egentlig mener ?!!

Garfield kalder det iøvrigt \"Omvendt-omvendt psykologi\".

Hvis alle mænd synes at alle kvinder var til at snakke med (og, hvad man ellers laver med dem), så ville alle mænd tæve løs på hinanden konstant, for at erobre de samme kvinder.
Derfor passer kun ganske få - hvis ikke kun en enkelt kvinde - netop til dig. Og se så for hel... at komme igang med at søge efter hende istedet for at sidde og spille forurettet  ;-)

Avatar billede hans_nielsen Nybegynder
22. februar 2001 - 12:26 #11
Husk nu!!!!!!

Mænd er fra Mars og kvinder er fra Venus!
Avatar billede dama Nybegynder
23. februar 2001 - 10:38 #12
Biologisk hypotese: Kvinders hjerte sidder tættere på deres hjerne end mænds hjerte gør. Dette gør kvinder istand til at tænke under mere ekstreme forhold end mænd, og tænke på flre ting smtidig. Det er en kendt sag, at kvinder altid stiller spørgsmål som vi mænd ikke forstår. Dette skyldes, at kvinder, i det øjeblik de spørger os æmnd om noget, allerede tænker på det næste de vil beskylde os for. Derfor kan mænd kun forstå kvinder, hvis de sover eller er hjerneskadede.
Avatar billede wa Nybegynder
23. februar 2001 - 15:33 #13
Brug mere tid på Access!
... Og Uvpsi .... SÅ er de skredet ...!!
... Nu har du så opnået 2 ting på samme tid.
1. Man er fri for at tænke på kvinder.
2. Har mere tid til det sjove ... ACCESS

Kommentar fra en gift mand, der tidligere har prøvet, men hun bliver hængende ...