Avatar billede tewee Nybegynder
02. juli 2004 - 14:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Notepad på skrivebordet

Er der nogle af jer som kender et program der lægger dig på skrivebordet hvor man kan skrive direkte i, uden at skal åbne et dokument eller noget andet, sådan at når man tænder skærmen så er den der og kan skrive i den med det samme???

- Pelle Ravn / TeWeE
Avatar billede cp1 Nybegynder
02. juli 2004 - 14:34 #1
prøv at kiggge her http://atnotes.fr.st/ se om det er någet du ka bruge ;)
Avatar billede k.andersen Nybegynder
02. juli 2004 - 14:43 #2
Jeg tror ikke helt jeg forstår hvad du mener, men hvis du ligger notepad i mappen start, så er den klar når du starter maskinen op!

Ved ikke om du kan bruge det til noget?!
Avatar billede tewee Nybegynder
02. juli 2004 - 22:02 #3
Perfekt cp1 :P Lige det jeg skulle bruge :D
Sender du lige svar ;)

k.andersen: Det var også det jeg gjorde, men var træt af den ;)
Avatar billede cp1 Nybegynder
03. juli 2004 - 04:22 #4
godt du ku bruge det,har selv brugt det i årevis :o)
Avatar billede tewee Nybegynder
03. juli 2004 - 15:46 #5
hehe, kan jeg godt forstå :D
Avatar billede cp1 Nybegynder
03. juli 2004 - 18:37 #6
tak for point, ha en go og forhåbentligt snart tør sommer :O)
Avatar billede tewee Nybegynder
03. juli 2004 - 19:32 #7
hehe jo tak og i lige måde :)