Avatar billede titad Nybegynder
02. juli 2004 - 04:41 Der er 2 kommentarer

statestik system

hai der all sider her og godt vi llave noget statestik system men :( manglere dog at få liste fx fra dato 01-01-2000 og til 01-01-2001 ud :) sådan den lsiter vær dag ud med nogen hits på men ved ik lige helt hvordan den skal liste de der pisse dato'ere ud :( noge nder kan hjælpe mig :)
Avatar billede Slettet bruger
05. juli 2004 - 16:29 #1
Hvis det er til web, så prøv at søge efter nogen statistik programmer. Der findes masser af den slags, lidt dumt at lave det selv når der man kan få nogen rigtigt gode gratis
Avatar billede titad Nybegynder
13. juli 2004 - 23:38 #2
hmm tjaa vil selv lave det men hmmm lukke spget kan ike vente..