Avatar billede jensgram Nybegynder
02. juli 2004 - 01:27 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Simpel opgave med eksisterende logo

Hej Eksperter

Jeg har følgende logo: http://www.jensgram.dk/Image2.png , men det er ikke færdigt - blot en skitse på, hvordan jeg vil have det.

* Baggrunden SKAL være sort
* Teksten skal ca. være i samme størrelse (gerne en anden skrift)
* Der SKAL være en horisontal linie på 1 pixel i højden
* Teksten SKAL stå på ovennævnte linie (som nu)
* Farven må gerne ændres, hvis det er, men helst som nu!

Jeg håber I gider rode lidt med det, men det haster ikke...

- Jens Gram
Avatar billede jensgram Nybegynder
02. juli 2004 - 01:28 #1
Farven er forresten #ffbb00, men det havde I jo nok fundet ud af ;)

Pkt 2: Det må egentligt gerne være en tand mindre...
Avatar billede Kengun Praktikant
02. juli 2004 - 07:15 #2
Avatar billede jensgram Nybegynder
02. juli 2004 - 10:19 #3
kengun > Ikke helt hvad jeg havde i tankerne ;) Det skal helst være en tekst "med omrids" - og så gerne en flot en... Sådan set ret meget som den jeg linker til, men jeg synes bare den er en tand for klodset... Ellers tak for indsatsen!
Avatar billede jensgram Nybegynder
02. juli 2004 - 10:48 #4
Rodede selv lidt videre med det, og er ret tilfreds med http://www.jensgram.dk/Image3.png

Har du nogle bemærkninger til det, kengun? Du får slf. points for din indsats...
Avatar billede Kengun Praktikant
02. juli 2004 - 10:51 #5
nåh, bare behold du dine points :)
Avatar billede rosenberg Nybegynder
02. juli 2004 - 11:06 #6
:)
Avatar billede rosenberg Nybegynder
02. juli 2004 - 11:06 #7
Det vil sige du ikke skal bruge flere forslag?
Avatar billede jensgram Nybegynder
02. juli 2004 - 11:16 #8
Jeg tror jeg siger tak for nu, så. Men I skal begge have tak, og det er da meget muligt, at jeg senere får brug for jer, for mine evner indenfor grafik er yderst begrænsede ;)
Avatar billede jensgram Nybegynder
02. juli 2004 - 11:16 #9
For god ordens skyld vil jeg så lukke...
Avatar billede _bang Nybegynder
02. juli 2004 - 20:07 #10
... jeg vil nu ikke sige at dine evner inden for grafisk design er begränsede, jensgram - tvärtimod - du har fat  i den rigtige ende - simpelt og flot -uden alt det fiksfaks! Lige min stil!
Avatar billede jensgram Nybegynder
03. juli 2004 - 00:15 #11
_bang > Tak skal du da have ;)