Avatar billede tanakin Nybegynder
02. juli 2004 - 00:32 Der er 13 kommentarer

PC/Skærm er bare sort ved opstart

Er der nogen som har ideer til hvad der kan være galt ?. Hver gang jeg starter en anden computer op er der bare sort skærm, skærmen er tjekket på en anden computer og det er ikke den det er galt med.Computeren "lyser" så jeg går også ud fra den får strøm. Den kommer ikke engang til biosen, bare sort skærm :/
Avatar billede -l_jogge_l- Nybegynder
02. juli 2004 - 00:39 #1
sidder dit grafikkort odrentlig i?
Avatar billede mushkin Nybegynder
02. juli 2004 - 00:42 #2
Kører blæserne også rundt?

Hvis de gør, så prøv at køre en fejlsøgning. Det lyder som om, en enhed er defekt og kortslutter systemet.
Pil alt overflødigt fra. Lad kun en ram-blok og vga-kort sidde i. Starter den ikke op, så prøv at bytte en af delene. Men kun en ad gangen.
Har du mulighed for at prøve med en anden strømforsyning?
Avatar billede tanakin Nybegynder
02. juli 2004 - 00:44 #3
den sidder fint
Avatar billede tanakin Nybegynder
02. juli 2004 - 00:46 #4
Strømforsyningen er "næsten" ny, bundkortet er "næsten" nyt
Avatar billede mushkin Nybegynder
02. juli 2004 - 00:49 #5
Jeg har også haft en ny strømforsyning i min pc, den kostede mig en ram-blok og en harddisk :).
Men prøv det andet jeg skrev først så.
Avatar billede tanakin Nybegynder
02. juli 2004 - 00:51 #6
jeg har ikke lige computeren ved hånden, ser om jeg kan få det tjekket fredag (idag) så skriver jeg lige igen
Avatar billede mushkin Nybegynder
02. juli 2004 - 00:52 #7
Alt i orden, smutter også om lidt.
Avatar billede tanakin Nybegynder
02. juli 2004 - 00:55 #8
natter så...tak for nu ;)
Avatar billede mushkin Nybegynder
02. juli 2004 - 00:56 #9
Mojn i boks.
Avatar billede tanakin Nybegynder
02. juli 2004 - 01:06 #10
hehe opretter lige en tråd senere hvor jeg kan få at vide hva #¤"%# du snakker om der ;)
Avatar billede mushkin Nybegynder
02. juli 2004 - 01:11 #11
hehe
Avatar billede tanakin Nybegynder
09. juli 2004 - 14:21 #12
Sorry pga det sene svar ;). Det lader til det var psu'en som gav problemer, tror jeg da :/. Den bliver skiftet og så må jeg se. Idc smid svar hvis du vil ha de point ellers lukker jeg selv.
Avatar billede mushkin Nybegynder
09. juli 2004 - 15:56 #13
Done