Avatar billede livse Nybegynder
01. juli 2004 - 20:23 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Driver søges til Scanner

Hej Jeg står og mangler en driver til min Medion scanner som jeg har købt i Aldi.
Jeg er blevet henvist til deres danske hjemmeside, og har tastet alt hvad der kan tastes ind - både Sn nummer , MD nummer osv...
Kan nogen hjælpe da jeg står og skal bruge den i aften ?

Hilsen
Livse
Avatar billede winnij Nybegynder
01. juli 2004 - 20:27 #1
ja, men hvad version er skanneren, jeg har selv en medion fra aldi
Avatar billede livse Nybegynder
01. juli 2004 - 20:31 #2
MD 6190
Avatar billede c-holst Novice
01. juli 2004 - 20:38 #3
http://www1.medion.de/downloads/

under "md"  skriver du 6190, så kommer driveren til download
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. juli 2004 - 20:39 #4
http://www.eksperten.dk/spm/515736 - hvis den hjælp du får ikke virker er det nok en god ide at skrive det i dit spørgsmål - imidlertid skal du lukke det nyeste spørgsmål da det ikke er tilladt at have flere af samme spørgsmål ad gangen.

Luk = lav et svar og accepter eget svar.
Avatar billede winnij Nybegynder
01. juli 2004 - 20:42 #5
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. juli 2004 - 20:52 #6
SMART at svare i et ulovligt oprettet spørgsmål EFTER det er blevet påpeget...
Avatar billede winnij Nybegynder
01. juli 2004 - 21:38 #7
hej john
undskyld, der stod ikke noget da jeg satte det ind men jeg plejer ikke ret tit at besvare spørgsmål, så det er ikke med vilje
Avatar billede c-holst Novice
12. september 2004 - 22:11 #8
Har du brug for mere hjælp, ellers må du genre lukke tråden, så andre også kan få glæde af den

mvh
carsten
Avatar billede c-holst Novice
26. marts 2005 - 23:40 #9
takker for respons