Avatar billede giesji Nybegynder
01. juli 2004 - 18:51 Der er 3 kommentarer

Deaktivering af tastatur..

findes der et program, eller ligende hvoraf man kan deaktivere sit tastatur, med et hurtigt klik/tryk på en knap?

sorry hvis jeg spør dum, da jeg er ganske newbie, mit nuværende tastatur har ingen standby knap, og det er i mit tilfælde for bøvlet at gå ind og låse skærmen eller ligende..

sagen er, at jeg af og til har mine rotter ude og rende på mit skrivebord, og det ikke altid er de heldigste knapper de får trykket på, når de render et smut forbi tastaturet.
Avatar billede iknowstuff Nybegynder
01. juli 2004 - 19:57 #1
hvis du har xp, kan du trykke win+L for at låse computeren. men så er der selvfølgelig besværet med at få den låst op igen..

du kan jo også bare lære rotterne, at løbe udenom :)
Avatar billede morphman Nybegynder
01. juli 2004 - 20:35 #2
Which OS are ye currently runnin'?
Avatar billede rhandersen Nybegynder
02. november 2004 - 22:18 #3
Ja, windowsknapper+L.

Jeg bruger det altid selv, og kan ikke se besværet i at lige taste adgangskoden ind.